måndag, september 17, 2007

Virgin School

Asså....det måste ju vara ett SKÄMT!!
Det var ett sånt grymt dåligt och...VRICKAT! program, att jag va bara tvungen att se det!
Såg du det ??
På 5:an kl.22:00 typ...
Det handlade om en tönt som var oskuld (vet ej hur gammal, men jag gissar på 27 kanske ??).
Han gick ett program på virgin school, där 3 skabbiga tanter skulle lära männen som sökte hjälp, att tillslut kunna ha sex med en tjej. De lärde ut smek, kyssar, massage, duscha tillsammans,..ehmm....gjorde "det där" med lillsnorren och tillslut..japp...dom pjuppa i sängen! *hua* *uuuusssch !!!*
Att han ens kunde tända på "sur-skrabba" han hade sex med !!! *hemska tanke!!!* Dessutom hade dom familj; man och barn, och mannen hade inget problem med deras arbete.... (????)
Asså...jag blir helt mållös! Dom visade ALLT i programmet! Hur kunde som ställa upp på det?
Jag tror den där Vrigin School är bara 3 tanter som är lite...översexuella och behöver nån att ligga med. Vem annars skulle starta ett sånt företag ??? Seriöst....????? Fy fanken !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja det var helt sjukt. Å jag tänkte samma sak. Hon såg ju ut som hans mormor den första.. blä

P@rtyplupp sa...

ja!! eller hur !!???
Länge sen sit hörrö du.....
Fullt upp med studierna ??