tisdag, september 11, 2007

VIRUS !!!

HJÄÄÄLP !!!
Idag kom Mickes arbetskamrat (och min gamla klasskompis B-Å) hit och fixade våra datorer.... Som ni vet är vi inga datasnillen direkt... he he

Och det va som faan... B-Å hittade 13 VIRUS i min dator ???!!!!
ORKA (!) lägga ut virus på internet snorungar !!! *gggrrrr*

Jag TRODDE att jag hade ett antivirus program, och det hade jag, fast för nåt år sen!!!
Och sen dess har det ploppat upp en "lapp" på datorn typ varje kvart, att jag ska uppdatera.
Ja, jag har ju uppdaterat. Tänke att det var ett jäkla bra antivirus som uppdateras så ofta!
Nä...så va´re int...
Den kunde visst inte uppdatera själv, och därför fråga datorn varje kvart om jag skulle göra det, men sen gjorde jag inte det manuellt....
SMART man är!......NOT !!!
*
Nu ska jag gå å fika, efter två häääärliga pass iqwell!!!
Endorfinerna bara spruuuutar ut !!!
Ha en trevlig kväll allihopa!!

Inga kommentarer: