onsdag, december 15, 2010

Vaaa ???

Är det Julafton NÄSTA VECKA ????

Vars har jag vaaaarit ???



Herregudminjee.....

*

Idag ska jag till stan (skellefteå) med minstingen Kate.
Hon är nu 11 månader och jag börjar fundera om hon verkligen nångång i livet kommer att bli frisk från sin hemska slemhosta och slemförkylning ??? Hon fick RS-virus när hon var 1 vecka gammal, och det har aldrig blivit bra.........

Nu har vi testat en astma-inhalator morron och kväll, och jaa....det blev lite bättre ganska fort (någon vecka) men sen har det inte förbättras någonting.
Hon låter som en gammal perkulator när hon kryper runt och andas, och man börjar ju bli riktigt orolig att det ska bli permanent astma eller nåt annat som försvårar livet i framtiden.

Idag är det alltså återbesök för astman.
Tror jag.
Hon har nämligen fått två remisser till stan; en för andningen och en för hörseln. Hon har gjort 4 Boel-test men inte hört de små klockorna som plingat vid höger öra, och när jag fick kallelsen stod det inte för VAD vi skulle dit, men jag gissar astman.....(och hoppas).
Hör vet jag att hon gör; men jag vet inte varför hon inte klarat Boeltestet..?? Det KAN kanske bero på "förkylningen" men.-...vi får se...


De andra tre bustrollen (som verkar ha nåååågot överskottsenergi idag) ska vara hos sin farmor, och jag kan lova att farmor får fullt upp idag :-S
Micke kommer, som tur är, till hennes undsättning klockan 16:00 =)



Nu är det dags att klä alla bustrollen och sticka iväg!

Men jag kan inte fatta det,

Julafton nästa fredag!!??

Inga kommentarer: