onsdag, augusti 29, 2012

#PANTENEPROV

Jag har fått äran att prova PANTENE pro-V
via Buzzador.

Jag är en Buzzador som från prova olika produkter,
och dela med mej prover till mina vänner,
för att sedan redovisa vad jag/vi tycker om produkterna.

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner.
 I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova..
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig 

Vad jag tycker om Pantene pro-v
Året var ungefär 1998 när jag använde Pantene Pro-v som mest.
Det var det enda schampo/balsam som passade mitt hår just då.
År 1999 flyttade jag hemifrån och i samma veva togs Pantene Pro-v bort från hyllorna, till min stora besvikelse.
Sedan dess har jag inte hittat någon annan produkt där jag får lika härligt, glansigt, starkt och fint hår som med Pantene Pro-V.
Gissa om jag blev GLAD när jag fick möjlighet att delta i Buzzningen av Pantene Pro-V!
Mitt hår har äntligen hittat tillbaka till rätt känsla igen!
Jag får glansigt, lättborstat, fint och starkt hår; det är ingen produkt som är bättre än Pantene pro-v!
Jag kommer absolut att handla hem Pantene Pro-V i framtiden!
Prova du också!!
Du kommer att bli fast för produkten!
Jag är fast.
Äntligen!


Inga kommentarer: