torsdag, augusti 23, 2007

Hård dag på stan

Shit pommfritt så trött jag vart!
Shoppat halva dagen; massor kläder rikare, och massor av pengar fattigare.
Men kul är det att hitta kläder, för det är INTE vanligt Partyplupp!
Ibland bestämmer jag mej för att åka till stan för att handla kläder åt MEJ; och vad tror ni händer, jo, man hamnar på barnavdelningen på grund av nån jävla REA som pågått i ett halvår. Och sen då? Jo, man köper klea som ingen annan vill ha; för 29:90 plagget!
Jaja...det hände ju såklart idag me, men idag hitta jag ju klea åt mej själv åxå, så då är jag kvitt!
Men va faan...kan som inte motstå ett HELT Rea-ställ med bodys (snygga åxå dessutom!) för 30:- styck...asså hallå! Istället för att tvätta dom kan man ju snöra dom skitiga och köpa ett nytt plagg - SÅ billigt äre!
(Faan...jag börjar likna farmor....Farmor handlar BARA klea me Rea-lappar! Farmor glöm bara bort littegrann att använda dom.....)
Typiskt!
*
Det blev tyvärr ingen GI-coach utbildning i helgen, ....
men lika tur var väl de´ ...för då får jag åka till Umeå å parta jäääärnet me mina polare!
Mycket roligare lixom!
Å va ä en fest utan självaste Partyplupp egentligen ?
Nää...det kan väl inte va nåt ?? ;-)
Nääääää!!!!

6 kommentarer:

Cajjkan sa...

GUUUUU VA KUL! :) Klart du får sovplats hos oss, brevid teatuffen! hihihi... fast ni får varsin säng förståss!

P@rtyplupp sa...

Låter kanon!
Längtar ihjäl mej!

Anonym sa...

JAAAA fan vad great! Partaj :)Å tack

Linkar sa...

JIIIPPPPIIII...Partyplupp kommer....M Y C K E T trevligt.....

Izora sa...

Nästan så man blir avis.. :)

P@rtyplupp sa...

...jag känner redan....
Det här kommer att SPÅRA UR!!!
hahahahaha
Efterfest på toan kanske ?