måndag, augusti 13, 2007

Jag är jag...


Åj säää skönt!
Nu ha jag å Tea gått/småjoggat Storliden rundan, och Sörbyrundan....totalt ca 2,5 mil !! *yeah*
Ja, lite stel är jag nu såhär efterråt...glömde visst stretcha!? *ajda*
Men det är såååå skönt, speciellt nu när det är gjort! Man blir så himla...GLAD!...och PIGG !! (klockan är ju ändå 01:31 just nu...och det är inte ens i närheten av att jag ska kunna gå å pua..)
Men men...imorron lär jag ju vakna upp med världens ömmaste fötter, ont i ryggen, lämmän lillstjärt ......ja..den har faktiskt blivit plattare med åren..sitter jag mycket tro? Eller så är det så att min viktminskning bara består av stjärt-fett?? WHY? WHYYYYYY?...åkäj..inte bara stjärtfett, det är en hel del bröstfyllnad som försvunnit åxå...Varför kan inte fettet lämna min mage och mina höfter istället??
......Hur faan kom jag in på stjärtfett och bröstfyllnad ???? hmm..
*
Måste bara skriva om dagens rekord!!!
170 Visits...IDAG!!!!...och det är inte över än!
Jag blir skraj.
Måste nog bli lite mer....diskret, lite mer hemlighetsfull...eller till och med lite mindre..JAG!
Jag är ju jag. JO! Det är sant! ;-)
Även om jag försöker att inte va jag ibland...så gå´re bara inte.
Jag är den som pratar om ALLT med ALLA. Helt sjuuuukt, som Paaatrik Laaarson säger.
Jag måste...börja bli lite mer matteprovstråkig och lite mer...återhållsam.
Va faan...alla jag träffar "på byn" och pratar med, nämner min blogg, och jag blir lika förvånad varje gång. Vafaan ??? Läser du MIN blogg ?? Varför det ?
Man kan ju fråga sej om varför man MÅSTE skriva om ALLT då ??? Ja...jag är ju jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du laddar hem winzip för att packa upp filen, detta kan du göra via denna länk http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-20&qt=Winzip&tag=srch

Packar upp filen och sen lägger du den i filen font som ligger i windows mappen. Då sak det sedan gå att använda. Finns säkert andra sätt men jag gör så.

P@rtyplupp sa...

FRIDA!!!
DU ÄR BÄST!! ;-)
Fast hä visste du väl redan?