fredag, augusti 31, 2007

Pinka på stickan

Idag har jag tvär-kört till stan för att hämta min nya mobil!! sååå kul!!! Man kan ju knappt bärga sig då man köpt nåt nytt - vill så gärna "fingra" på knapparna!! hihihi
Den måste bara laddas till klockan 22:00...sen ska jag utforska!
*
Igår hade vi en supertrevlig tjejkväll hos mej.
Jag blev lite orolig där 17:45 att ingen skulle komma...vars va alla ???
Då Linda ringde å fråga om Marran fick komma, förstod jag att alla inte fått SMS:et...TYPISKT!
Ringde fort som tusan till resterande bäjbs för att se till så alla kunde komma! Jaarda...tillslut va vi samlade. :-) Och vi hade ju såklart lika kul som alltid! Det surrade på som i ett hönshus......ha ha ha
Lilla-lillasyster (11 år) kom cyklandes från Bränngård (6-7 km bort!!)!!! Hon skulle kolla om morsan va hos oss! Jag sa: Cindy, det finns ju telefon!! hahahahaha Ja, hon fick då go-fika hon me!!
Vi åt typ hela kvällen; kladdkaka med grädde, mums, bullar, ballerina kex, delicatobollar...you name it! Vi avrundade kvällen med lite chirre och ostkrokar....he he
Gick isäng hyfsat mätt!....och tanken slog mej: på lördag drar jag igång fas 1 igen!
Har ju en go´vän som kör fas 1 nu, och som DESSUTOM bestämt sig för att sluta snusa! Hääärligt tjejjen!!! *hejjar på dej* !! Så...det kan ju va bra om vi stöttar varann...men jag funderar mer på om jag kanske ska BÖRJA snusa ??? Fast förresten...jag blir ju så jääävla snusfull varenda gång!!!...*hääärligt*...åsså kostar det bara en massa jävla pengar!
Man kan ju hellre köpa en massa jeans för penninga! ...som jag gjort idag!! hi hi
Har just hittat nya favvojeansen! Dom är skithärliga! Svart/gråa, stretch, längd 32 (perfa för en som jag med ben som vea-klabbar!!), och inte alls dyra!..jaja..på REAN iallafall!! he he
Megaröven gick då att klämma in hur lätt som helst - ser ut som en "stoppe-korv" men va gör det?? Så länge jag kan andas i jeansen, är det värt det !!! ha ha ha ha
*
Måste bara få berätta att ÄNTLIGEN är stor-toan klar!!! Vattnet blev inkopplat idag av Mickes pappa, så ÄNTLIGEN kan vi ......ja, du vet....använda den!
Speglarna har kommit, så dom ska strax upp, och sen äre som "klarrt å betartt" !!..som Patrik Larsson säger.
Men först ska min Byggare-Bob bara spika klart ytterpanelen på huset hela helgen, för sky-liften ska vara tillbaka på måndag. Sen flytta ut ytterdörren (men vi ska köpa en ny när vi hittar en!), och sen kanske vi fortsätter göra klart på toan.... Det tar sig ! :-)
*
Faaan..missade onsdagens "What about Brian". Måste se reprisen på söndag.
*
Igår kväll somnade Kelly typ 20:30 tror jag det blev (hon ville ju såklart vara med på tjejkvällen!!), och vaknade 10:00 imorse.
Kevin somnade 23:00.....och sov som en STOCK!!! till....ni kan inte tro det....11:00 !!! 12 timmar sov han - och Sovarplupp jublar!!! Så jävla skönt!!...med tanke på att jag fick mej isäng just före 2-tiden....Blev nog kanske 2:05 till och med...
Då Kelly fyllde 10 veckor började hon sova 12 timmars nätter. Kevin fyller 10 veckor på måndag. Härliga barn asså!! ;-)
*
Nu ska jag göra nåt annat en liten stund!! Vi hörs!

Inga kommentarer: