tisdag, augusti 14, 2007

Vaken-hela-natten-Plupp

YES!
Nu har jag ÄNTLIGEN fått hem en massa roliga och snygga stilar till word-programmen...
Med MYCKET hjälp av Data-Kiiingen Frida, så lyckas man ju tillslut! :-) Tack Frida!
Så nu har jag både Photoshop, en massa text-stilar, winzip program och...en proppfull dator! ;-)
Satt förresten uppe till 5:00 inatt, för att klura ut hur faaan jag skulle lyckas med detta...
Hade jag bara hört med Frida direkt så kanske kan kunde fått lägga mej före 1 iallafall....*suck*
Men men....när man väl satt sig framför datorn för att lyckas me nåt sånt där, så gå´re ju int sluta förrän man lyckats!
Steg ändå upp 9:00 imorse, me barna.... Jag kan lova att mitt huvve känns som en vattenskalle.
Jag tror jag drunknar i min egen trötthet...
*
Snart ska vi på återträff med föräldragruppen (Kevins grupp) på församlingshemmet. Ska bli grymt kul att träffa alla bäbisar!!!
Fast dom ä ju int så små längre..Kevin är redan 7 veckor och 1 dag!! *jajks*
STOPP!!Jag hinner inte med!!!!
Då ska vi åxå passa på att boka lokal till Kevins dop..
Och då kan jag ju börja pyssla med inbjudningskorten, nu när jag fått så fina stilar att skriva me!!.....måste bara hitta lite...TID!!! Tid köpes!!
*
Och du Tea...
Idag är jag STEL !!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj! Hoppas ni haft det trevligt på återträffen =) Det brukar ju vara så roligt att träffa alla , se alla bebbar och höra om allas förlossningar *hehe* När ska ni döpa Kevin? Jag sitter oxå klistrad framför datorn och fixar å trixar med inbjudningskort =)

P@rtyplupp sa...

jada..det var helkul! Tänk vad stora alla har blivit! Helt otroligt! (barnen asså!!hihi)
Vi har tänkt döpa Kevin i mitten på oktober tro jag..inget är bestämt ännu...
När ska ni döpa Anton?

Anonym sa...

Han ska döpas 15 september =) Måste skynda lite så han kommer i dopklänningen *skratt* Han växer ju så det knakar =) Han går upp ca 300g/vecka *jaiks*

P@rtyplupp sa...

ja...man är ju lite rädd att den inte passar på dagen!!
Vi hade åxå funderat på 15:e september...men vi kommer nog senarelägga det....Fast inte för länge, för då är nog klänningen lite tight!! hihihi