tisdag, oktober 28, 2008

Hejja hejja!

Efter ett intensivt sms:ande och pratande i mobiltelefon, har nu alla mina kurspolare berättat att dom klarade sista provet (fallstudien) imorse!! GRATTIS allihopa!!!!!!
Nu sitter dom på Max och firar! Jag blir lite avis....jag vill åxå va där med dom. Och klarat proven ;-)
Jag får fira själv när jag klarat mina. *snyft*

Inga känningar i magen än, av att NÅN DÄR INNE skulle vilja ut !!!
Imorron får vi veta lite närmare hur det blir.
Blir riktigt nervös när jag tänker tanken. Och väääldigt pirrig.
Det känns ändå som att det här går så "Lätt" att det är läääänge kvar till beräknad förlossning.
Den här graviditeten har inte varit i närheten så jobbig som med de andra två; främst första (som jag tyckte var värst).
Nu är som magen en del av min kropp, mitt liv, och den är egentligen inte så mycket ivägen som man kan tro ;-)
NOg är det lite bökigt när man ska klä de andra två, och då man får sammandragningar titt som tätt, men det är ändå inte "värst".
Det går hyfsat lätt ändå, och jag får ju vara supernöjd: Jag har inte haft någe foglossning under hela tiden!!! WOW!!
Med de andra två fick jag minsann plågas :-) Verkar som jag gjort bort allt sånt då ?

Nu börjar det bli lunch-dags. Jag ska "lyxa" till det med: yoghurt,nötter, bär och en "Fröig"-macka med grönsaker och ost. hahaha Värsta lyxen......

Imorron får jag uppdatera läget.
Skriver jag inte imorron, kanske jag rent av ligger på BB, med en liten gosse UTANFÖR magen !!? hihi
Ska bli spännande!

Hej svejs!

7 kommentarer:

Hanna sa...

Håller tummarna för att allting går bra imorgon och att ni får eran lilla kille då!
Kram

Anonym sa...

Lycka till & hoppas allt går bra!
Vill oxå snart..... =)

/Annelie

Anonym sa...

Lycka till ikväll nu om du inte redan har fått din guldklimp=) pratade med Kimmen i dag=)
kramiz

Anonym sa...

Grattis till gossen=)
Fick sms av Kimmen igår när han var född=)
Du fick då en ganska liten bebis=) men mkt liten om man tänker på Kelly och Kevin=)
Hoppas ni mår bra alla!..
Kramiz //Helena m.fam

Gardaludde sa...

Hej och ett stort grattis till er lilla son!!! Hur gullig som helst måste jag tillägga. Jag har utmanat dig på min blogg. Något att bita i när du orkar!
Kram från gammostra i Skellefteå.

Linda Lidén sa...

Väntar med spänning på en uppdatering!

Lycka till!!!

Anonym sa...

Hörde en lite fågel kvittra att det är dags att säga grattis...till en liiiten kille =) Så massor med grattis från oss på badhusgatan =)