måndag, december 03, 2007

Logga och Kursstart

Här är min egengjorda logga.
Frida, visst är den snygg för att vara gjord i Paint ?? hahahaha
Jag är KINGEN på Paint !!! Inget jäkla Photo Shop-tjafs här inte!! hahaha
(pst...kan du lära mej ??)
Hur som helst.
Hjärtat symboliserar såklart GI-kostens OCH motionens fördelar på hjärtat och resten av kroppen.
Dom där kurvorna på hjärtat symboliserar en puls - alltså träning/motion.
Dom där 3 små pluttarna blev mer för syns skull, men kan väl få symbolisera blod-svett-och tårar..hahahah
Lifestyle 8204 är namnet (hoppas det blir godkänt bara).
Lifestyle betyder helt enkelt att du ska se till att skaffa dig en bra och hälsosam LIVSSTIL, för just dej. 8204 är jag. Jag är din coach, din mentor och din hjälp!
*
Imorron startar jag FÖRSTA GRUPPEN i GI-KURSEN !! *jiiihooo* Gud vad jag har längtat till denna dag så ni förstår inte... !!
Det är väl antagligen...ja...kanske 8 år iallafall....som jag längtat till att ha något "eget".
Och nu blir min dröm sann. *härligt*
Ja, jag sitter uppe och väntar på att klockan ska bli kursdags..hahaha
Ett antal timmar dit med andra ord. Klockan är 2:25.
Tror ni att det är lätt att sova då något så spännande och roligt väntar efter natten??
Nae hörrönini....det är det inte.
Och dessutom är det lite extra spännande då jag inte vet hur många som kommer.
Det var nämligen ingen anmälan, så det kan komma 1 och det kan komma 100! hahahaha
Jag blir nöjd om jag då får hjälpa En !! ;-)
Jag har kursmaterial till 30 stycken, så jag hoppas såklart att de ska räcka till,
*håller tummarna* .....om det nu blir så mycket folk.
Däremot tror jag att det blir lite mer efterfrågan efter jul och nyår....ehe...*svälj*
Det ska nog gå bra!
Bara jag har material till alla, det skulle va hemskt om inte alla fick!
*
Nä, nu måste jag få sova lite.
Det är en stor dag imorron!
*
PS. Måste få gratta min bästa vän på Födelsedagen idag!! GRATTIS hjärtevän!
***

5 kommentarer:

Anonym sa...

Taaack gumman :-)

Hanna sa...

Lycka till ikväll! Superspännande och det hade varit roligt att haka på...men den här månaden så får man prioritera annat! Det kostar att ligga på topp...

Izora sa...

Du ÄR kingen på paint!! :)

Izora sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Bea den va ju great! Å visst, kasta dig i bilen o jag lär dig allt du vill haha