fredag, december 21, 2007

Stööka-mätt

SÅ har man stoppat i sig årets första julbord !! jammi!!
Vi blev bjudna till skogskåtan i Lycksele, och det jag måste erkänna: Världens godaste julbuffé ever !! Jag tycker inte ens om julmat, men det DÄR VAR GUDOMLIGT GOTT !!! *smaskens* Mätt som tusan blev jag också !! Helt oväntat faktiskt! he he
Tack Ulla och Tobbe för maten! Det är helt okej om det blir en tradition....hihi

NÄr vi kom hem vid 20-tiden kom jag på att: jammen just ja! Det var ju ikväll vi skulle träffas tjejkompisarna och byta julklappar!!
For dit direkt, och det var riktigt trevligt att träffa alla innan jul och nyår!
Kan förresten också gärna få bli en tradition !!

När jag kom hem möblerade Micke om i tv-rummet. SUCK! INte nuuuu!!! Man är nog trött och slut på att städa vid jul åsså börjar han möblera om !! hahaha Han är hopplös!! JÄMT när vi har mycket att tänka på och mycket att göra, ja då börjar alltid någon av oss att möblera om. kanske för att få distans på saker och ting, jag vet inte ?? Tur iallafall att vi är precis likadana, annars hade väl nån av oss blivit tokig på den andra !!! Lite onödigt. Ja. Projektorn fick en helt ny hederplats i tv-rummet och soffan och fåtöljerna har helt bytt plats. Crazy!! hehe

På juldagen blir det en inflyttningsfest hos en av mina tjejkompisar. Tämligen efterlängtat fest måste jag väl säga ?? Haha, vi tjatade väl redan vid beachen tror jag ??? hahahaha Jaja, det kommer att bli tokbra iallafall!
Jag måste verkligen jobba på min okontrollerande partyplupp som verkar ta över min kropp varje gång jag hamnar på fest med mina polare. Jag fattar nada !!??
Tur som är har en av mina tjejkompisar observerat vad jag inte borde dricka eller snusa, så hon får nog lov att guida mej hädanefter! Tur att man har vänner som dom jag har! Helt underbara- alla på var sitt sätt! ;-)
Så, det ska bli spännande å se hur länge jag kan hålla Beatuffen styrande, innan Partypluppen tar över på juldan ??? Lillgrabben fyller 6 månader den dagen, så jag hade inte tänkt festa FAKTISKT !!! *hoppas nån tror mej* ??
Dessutom ska vi åka till fjällen dagen efter, och då paxar jag för att vara nykter, pigg och glad!! Vill helst inte må dåligt hela bilresan... Här hör ni en som varit med förr...hmm...
Jaja, det kan ju vara trevligt att träffa alla iallafall, så vi ska väl försöka hinna dit, innan barnen ska sova.

Nä nu måste jag hjälpa min goa älskling att möblera om och städa klart! *jippi*

Go natt och GOd jul !!

Inga kommentarer: