tisdag, december 18, 2007

Två puckon ??

Imorse blev det morronjogg igen. Jävligt skönt måste jag erkänna.

Med en härlig frukost i magen (som älsklingen gjorde åt mej),nyduschad och som en riktig fräsching (haha) drar jag nu till stan igen....,
Den här gången åker jag med pappsen. Vi ska på en infodag för arbetsgivare, med skatteverket och andra aktörer.
Ska bli intressant å se om dom kan lära två vilsna puckon nåt nytt ????
Sen ska jag nog se till att pappsen bjuder på kinamat...men hä förstår han nog redan. En tradition kan man inte ändra...bara sådär!! ...ehe...
Dessutom ska syrran följa med, så vi kan ju låssas ha ett sammanträde där, eftersom vi alla sitter med i styrelsen !! hahahaha

NEDRÄKNING
Bara 6 dagar kvar till Jul !!!! *jiiihhooo*
Vilken tur att jag har varit snäll iår - verkar bli många julklappar till Beatuffen! ;-)

Ha en bra dag! Kram på Er !!

Inga kommentarer: