onsdag, december 12, 2007

Monsterplupp



Ja, så va´re dax igen.
Att äntligen få bli lite lagomt arg och irriterad.
Det händer inte ofta, men när det väl händer.... *GGRRRRRRRRR*

Tidigare har vi kunnat "aboka" via ett telefonnummer, att telefonförsäljare inte får ringa till oss. Hur jävla skönt som helst!!

Men nu, nu ringer det MINST 3 gånger/dag olika försäljare, försäkringsbolag, tvättmedelsfabriker, hemsideförsäljare, mm.
JAG BLIR TOKIG!


Dessutom ringer dom både angående NRJ Lindströms Åkeri, och mitt Lifestyle8204. Fy faan va jag hatar telefonidioter!
Från början var jag riktigt trevlig, sa hej, berätta vad vi håller på med, hur det går, vad som hände igår...osv.
Nu säger jag knappt hej.
Åsså är jag tyst. Dom babblar. Åsså avbryter jag: Jag är inte intresserad.
Varför inte säger dom. Jag: Jag klarar mej utan era tjänster. Hej då. Klick.

Varje gång kokar jag av ilska !!
Det måste ju finnas nå jävla nummer för företagare att ringa åxå - så att man slipper dom där jubelidioterna. Klipp dej och skaffa ett jobb!*
*
UPPDATERING
Efter detta inlägg, närmare kvällen ringde både en hemsideförsäljare, och Tele 2.
Jag sa till Tele2: Vettu, nu har ni ringt 3 dagar i rad, och jag börjar bli jävligt less på det! Jag har sagt åt er VARJE gång att stryka mej från listan! Vill jag ha erat abonnemang så kan jag nog SJÄLV ringa till er och be om ett! Hej då!
*aaaaarrrrggggg*

Inga kommentarer: