fredag, december 14, 2007

Julklapps-shopping

Idag körde jag till Skellefteå för att inhandla resten av alla julklappar !!
DET BLEV INTE LITE JULKLAPPAR !!! *oh my gooood*
Ja, var tvungen att ringa hem till gubben och berätta vikken shoppingPlupp jag blev !! Jag bara öste ner grejjer i kundvagnarna !!
Dessutom har jag "lånat" pengarna av ungarnas spar-konton, vilket var mindre bra. Men vad gör man ?? Inte kul när ens egna barn inte får några klappar.... DET vill jag inte va me om.

Jag for dit alldeles själv. *sköööönt*
Men något stressad man blir när andras barn skriker och gnäller och ropar på affärerna ändå. Jag var hela tiden tvungen att gå och kolla till dom. Hahaha *give me a break*. Min kära syster var gullig nog och tog hand om barnen från 12-15.
Micke hämtade ungarna med traktorn då..hahahaha Vi har nämligen bara lill-räserbilen just nu, sot-bussen är på lagning. Kan det ha varit på grun av nåt jag gjort ?? FÖRMODLIGEN! Ni får inte veta hela historien... HA HA HA

Hur som helst.
Det var INTE LITE FOLK på staaan !!! Herregud !
Jag satt i bilkö / parkeringsköer i 45 MINUTER då jag skulle IN till stan och parkera!! Gode less jag blev!! Höll på att ge upp totalt!
Sen blev det ännu mer kö då jag skulle från stan till Solbacken, och jag kände riktigt stressan krypa upp ur skinnet! *hua*
Längtade hem till skogen heeela tiden !! hahahaha

Men skönt var det att komma sig iväg ensam, måste jag säga. Och mycket fick jag gjort dessutom! Hann till och med SOLA (!) i 15 minuter.. *aaahhhh*

Så iqwell blev det en hel del julklappsinslagningar och en sen middag: hämtmat från Tatung i Skellefteå: Stekt kyckling med cashewnötter !! *muuumms* Min favvo!!
*
Igårkväll såg jag å Micke en tokbra film: Transformers.
Jag trodde den skulle vara kass och överdriven, men den var helt klart sevärd! Kan nästan säga den bästa filmen på jävligt länge!
Och Beatuffen är inte SÅ förtjust i robotar och "spel".... så ni förstå ju! haha
*
Nä, nu ska jag gå å göra lite scrapbook, har köpt nya stämplar idag! *wwiihhooo*

Nu ska jag börja ta en morronjogg dessutom.... MICKE HAR JULLOV I 3 VECKOR !!! *yesyesyes så sköööönt*

GOD JUL PÅ ER !!!

Inga kommentarer: