måndag, september 03, 2007

FOTNOT

Ja...nu har vi ÄNTLIGEN kommit oss för och tagit kort på hela familjen. ....."nyfödda"-bilden som ska till Norran alltså.... (hä tog ju bara 2 månader och 1 vecka!! ooppss)
Ja, kära vänner (mest Tea), nu kan ni sluta tjata !! he he he
Bestämde att vi rent skull tvätt-upp oss iqwell inför bilderna.....efter att jag tränat stenhårt på Jump In. Kanske inte den brightaste ideén hittills, eftersom jag kände mej illröd i ansiktet och eftersvettades som en flodhäst.
Anlitade proffsfotografen Dick "lillebror" Lindström, med sin megakamera för att få snygga bilder. Hjälpte det ?? Knappast.... ;-)
Bilder blev det då iallafall.... Fick ihop några till Topp 4 (sådärja! av TOTALT typ 150 bilder!!). Men det är inte så lätt när man har en klättrig 1-åring (som säkert tror att hon är en ap-unge) som håll på vara sovar-sugen...hhmm... Men men...



Jag tror på den sista bilden.... men det hinn nog ändras måååånga gånger!!
Nu ska jag sortera alla foton på datorn!! *jääättekuuuul*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på bild nummer tre, den var ju lite mer "rolig", synd att Kelly tittar bort men de gör nog inget :) Annars var nog 4:an bäst :)

Anonym sa...

Epilator eller vax är iiiiinga problem, fixar det lätt!hahaha men förvandlas till en arg bitch när nervsmärtorna är på besök. Å det går fan inte göra nåt bara uthärda bläää.... :)

Anonym sa...

förresten, ni va fina på korten ;)

Cajjkan sa...

Röstar på trean absolut!! :) Fast ni var fina på alla....

Anonym sa...

Jag röstar på ettan ;-)b Superfina va ni!!

P@rtyplupp sa...

ha ha ha
Tack allihopa!!!
Nu ska det väl ta typ 3 år innan vi bestämt oss,....hahaha

Linkar sa...

Jag måste nog säga att jag röstar på tvåan...eller ettan..... ;) Håller med tidigare inlägg att ni är fina på alla kort....Så det blir bra vad ni än väljer....