onsdag, september 05, 2007

Äkta Bitch-Plupp!!

*wwoohhooo*
Nyss förvandlades jag till en äkta BITCHPLUPP!! Åååhhh YES !!!
(oj...måste lugna ner mej...mitt hjärta dunkar för fullt!)
Det är SÅ kul att skälla då man får !!!! (inte ofta DET händer !!)
Måste bara få skriva hur mycket jag hatar El-Giganten!!

Såhär var det:
Vi bokade fast 2 mobiltelefoner via telefon. Ringde dit på morron och fråga så att dom verkligen verkligen var där den morronen - för vi kör inte i onödan sa vi! Telefonerna fanns där så det var bara att komma!
JO förbanne mej då vi kom dit...de hade bara 1 telefon!! (Den andra mobilen var på rep---hallå !! EN NY INKOMMEN MOBIL PÅ REPARATION ???? Jo tjena,.....lagerkillen skulle väl ha den själv !!! Han hade "råkat" lagra in den i fel hylla sa han)
Tro du jag vart nå förbannad!!!
Och det märkte försåss killen, och ville då ge mej en 12 månaders försäkring och 200:- rabatt, för att vi måstat köra i onödan.
Ja det var ju schyrro tänkte jag.
Körde hem med bara en mobil.
Läser fakturan....
Ingen rabatt på mobilen, och fick betala för försäkringen. Det blir alltså 900:- EXTRA!!!
Gud förbannat!!
Snör mej på telefonen, ringer kundtjänst. Och det är en jääävla tur att dom har 15 minuters telefonkö så man hinner "kallna" lite..,....eller så vart jag då bara mer uppjagad!! Hur faan kan ett sånt stort företag ha så jävla långa telefonköer??? Och dessutom: Man får inte nåt nummer till butikerna i städerna, utan måste prata med kundtjänst. Va faan vet dom och vad kan dom göra?? Nä, dom skulle "hälsa" E-G i Skellefteå att ringa upp mej i måndags. Ringde dom??
NÄ VAD TRO DU ???? Inte ett endaste samtal..... och jag LOVAR: jag har faktiskt väntat vid telefonen!!
Var nu tvungen att ringa igen och var guuuuuuudförbannad!
Jag sa: Jag har kört dit enkomt 18 mil en gång, och jag ha int tänkt göra det igen! Bara för att få tag på NÅN som kan ändra fakturan !!! Ge mej numret till killen för nu ska jag prata med han.
Killen på kundtjänst vart nog lite förskräckt, ringde upp skellefteå direkt, åsså fick jag prata med killen som sålt mej grejjerna.
Han visste precis vad jag pratade om... oj, just ja...den skulle vi ju bjuda på...ojdå....jaha `??? Lova jag 200:- rabatt på telefonen ???
JA VAD ANNARS ??? Tro du jag skulle sitta i telefon kö 2 gånger under samma vecka, 15 minuter vardera, på MIN FRITID FÖR SKOJS SKULL ?????Idiot! Ge mej rabatterna och skicka en ny faktura! Tack så HEMSKT MYCKET !!! KLICK.

BitchPlupp (som jag inte ens visste fanns) har nu uppenbarat sig, för att sedan krypa i ide igen...till nästa gång !! he he he

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag äääääälskar bitchar så I löööve you haha. Bra Bea låt dem veta vilka idioter de är haha.

Linkar sa...

.....You goo girl..... ;)

P@rtyplupp sa...

hahaha....jag hoppas att "hon" inte stannar länge,,,,,Bitch-plupp asså!!! ;-)