lördag, september 08, 2007

Gravid!!

Oj vad spännande, eller hur ????? !!
REDAN ??? Ja, det är det faktiskt.
Fort var det gjort ! he he
OJojojoj så himla mysigt med en bäbis! *snuttipluttinutti*
Min bäbis är ju int en bäbis längre, han är ju redan 2,5 månader... *griiiin*
Jag blir så avundsjuk på "ni" som ska ha!
Ja, ni trodde väl inte att JAG var gravid ???? ha hahahaha nääädaa..... I stick to the plan!!! ;-)
Men om dom jag just fått veta... det blir i April. Och det blir 1 år och 2 månader mellan barnen.
Ungefär som mellan Kelly och Kevin, fast dom va ju liiiite tätare!! ;-)
Kul kul!!!
*
NU ska jag gå å krypa i lådan...klockan börjar närma sig 2:00 och mina hjärnceller är ÖVERANSTRÄNGDA. Måste typ rätta till stavfel vid varje ord... *suck*
Go natt allihopa!

ps. Lova att ni blir lite nyfiken ändå!!!

Inga kommentarer: