torsdag, september 06, 2007

Systemkamera


Wiiihooooooo !!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag fått min nya systemkamera som jag köpte förra veckan!!

Hahaha...har redan tagit 500 bilder.... :-O Motiv ?? Typ allt som finns i hela världen !!! :-) (Micke fråga: Vafaan...ha du tagit på en massa ÄGG för?????) hahahahaha *ORKA!!*

HÄ ä ju tokroligt juh! Och snygga bilder blir det åxå! (så länge inte självaste plupp är med...) hihi
*
Iqwell har jag suttit med papperen från pappas åkeri. Börjar bli ganska roligt faktiskt....nu när det börjar bli NÅN ORDNING !!!!

Imorron åker jag till Malå igen, för att få hjälp med det sista om bokföringen, skatt, moms, löner mm. Det kommer att bli Hubert i skallen! *bblääää*
*
Nu måste jag gå å sova...sovde bara 4 timmar natten som var....
(Kevin sov från 20:00 - 5:00..sen hade han vakentid till 8:00!!!) Kevin vaken - Pluppen t r ö t t !
*
UPPDATERING: Förresten...bara 33 kvar till 4000 visits!! *TA-DA*

3 kommentarer:

Linkar sa...

Åhhh...Vill oxå ha......

Gardaludde sa...

Jag vill verkligen också ha en. Pris, vart och så vidare...
Jättefina bilder förresten, de ni satt i Norran mflr.

Kram från mostra

P@rtyplupp sa...

Joo...den ÄR faktiskt värt pengarna!
Den heter D40 Kit, och jag köpte den på Novicom,men såg att den även finns på El-giganten för samma pris.
Det var nyss en kampanj på den, man fick igen 850:- om man köpte den innan sista augusti. Jag tror de har en ny kampanj på den nu....
Men hur som helst, det är värt pengarna! Bilderna blir skitbra och man kan beskära och ändra som man vill!! :-) Typ ta bort fläskiga armar hahahahaha
Nädå....
Köp en vettja!