tisdag, september 04, 2007

Dubbel Trubbel på stan

Tack alla som lämnat kommentarer på förra inlägget....
Som jag skrev...det ska väl ta evigheter innan vi bestämt oss !! he he he
*
Idag tog jag barnen och partybussen å drog till schtaaaan....
Polisen har varit ute hela dagen idag, så jag har varit hyfsat nervös! Jag kör ju som en galning!
Dom kollade bälte, körkort, däckdjup....gaaaa!! jag skit faan ner mej då jag träffar po-po-polisen!
Mamma och pappa skrämde oss alltid med polisen då vi va små, typ: Om du int ät upp maten ringer vi polisen! Om du inte slutar skrika ringer vi polisen så får dom hämta er!
hhmm...låter ju komiskt idag....men vi TRODDE dom verkligen då vi va småpluttar!
Hur som helst.
Dagen gick hyfsat bra, men man får inte förvänta sig att hinna nåt på stan med två småbarn! Hann dock köpa en fin-jacka, som jag läääänge letar efter!!
Men annars fylldes dagen med att mata Kevin VARANNAN TIMME!, byta blöjjor om vartannat, ge Kelly käk, plocka upp allt hon hinner slita ner då man går förbi hyllor...m.m. Det är SÅ komiskt ibland på stan då ungarna hänger me!! ha ha ha
Det var förresten en från Norran som skulle intervjua mej..jag ba: Nädu jag har int tid!
Han ba: Nä...jag ser det!! :-) ha hah a I say no more....
*
Nu ska jag städa här hemma....
Ha´re så bra allihopern !!

Inga kommentarer: