lördag, september 01, 2007

MonsterPlupp

Idag är jag arg. Och jo, liiiiite irriterad.
Inte för nåt speciellt. Bara allt.
Jag känner bara att humöret tryter....
Jag blir bara så himla arg.... usch va jobbigt! Jag som ALDRIG är arg. Det måste vara sockret.
Jag ska aldrig mer äta socker! Micke känner likadant....
Man får kortaste stubinen i världen. För typ ingenting egentligen.
SÅ nu har vi börjat om.... att sluta med socker. Socker är inte bra. Punkt slut.
*
Oj nu ser jag juh..
Vilket bra inlägg att starta September på... suck !
*
UPPDATERING
....Nej..jag är fortfarande less/trött/förkyld/snorig/....hängig....you name it!
Va ba tvungen att skriva: Idag har det SNÖAT i Arnberg !! vafaaaan!!! Jag hatar snö!!
Snö är kallt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeeeeeej! inte snö, inte ännu. Hörru du får ta å flytta till storstan för i där har inte snön visat sig ;)

P@rtyplupp sa...

..funderar mer på typ..Thailand !! he he