lördag, september 08, 2007

Barnbilder och Boxning

Nu har jag redan tagit över 700 bilder på min nya kamera, så jag tänkte
att det kanske var dags att föra över till datorn...
Passar på att lägga in några bilder på mina underbara barn!!

Här har vi lilla Kevin-bubben!
Han är 2 månader och 2 veckor gammal på måndag!
Här har vi charmtrollet Kelly, med stor-tutten i mun..hihi
Hon har just lärt sig skjuta ner ögonbryna och se grym ut (har väl sett hur mamma gör hahaha)
så hon ser inte lika glad ut på att korten längre... *typiskt*
Kevin-gladskit !!
Han har just lärt sig räcka ut tungan, och jag tror den går ut och in
ALL hans vakentid !!! hehehe (borde ju få träningsvärk nångång....??)


Här ligger Kevin och Kelly och mysar i soffan, medans "dom" ser Disney Channel.
(Åkäj...det kanske mest är mamma som ser....)
Jag fick inte ta bort Kevin, då vart Kelly "rassan". Hon ville ligga å mysa hela 5 minuter!
*
Nu ligger bägge småtrollen å sover, så mamma får lite bloggtid...he he
Micke är å jagar....
(läs: fikar och halvsover i skogen och kommer hem mer utvilad än nånsin!)
*
Imorse vaknade Kevin 4:00 (somnade 20:00) och sen 10:00. Kelly vakna 10:00.
Så jag kan väl medge att jag är rätt så utvilad jag me´!!! ;-)
Skulle nog vara MER utvilad om jag int satt uppe till 2 om nättren.....*grymt korkat*
*
Kom på att jag GLÖMDE se "What about Brian" i onsdag...shit pommfritt!
Så nu måste jag ännu en gång (typ för 10:e gången) se reprisen på söndag.
*klommer-abbar*
Och NU kom jag på ....
Imorron (söndag) ska jag ju boxa ner Tea på gymmet (ha ha) och
det passet är klockan 18:00...precis då Brian-programmet är....så då måste jag spela in.
Hä ä som int meningen att jag ska se det där Brian!!

Inga kommentarer: