fredag, september 07, 2007

Bokföringstuffen!

Idag har jag varit i Malå och fått hjälp av "Pallan" med bokföringen. Tack Pallan!! ;-)
Behöver ni nån som sköter om era papper, anlita hon!
Nu börjar man ju fatta litegrann ändå.... Det känns då inte HELT åt helvete! ;-) *fliiin*
Har nu avklarat Juli månad helt å hållet....och tur var ju att allt stämde till varje öre!!
Så...nu äre bara augusti ogjort,.... innan vi kan påbörja september.... hhmm.... Lät tragiskt jobbigt!
Dessutom har jag nu gjort egna Lönespecifikationer---HUR KUL SOM HELST !! ahhahaha
Tror ni lastbils-chaufförer uppskattar gulliga bilder på lönespecen ???? ha ha ha ha
*
Nu håller jag på att längta till GI COACH utbildningen !! Jag vill gå den NU!!!!!!!
Den blev ju framflyttad till mitten på oktober....men lika bra var väl det, för då fick jag ju festa loss i Umeå...hihihi *high five* ;-)
*
Nu ska jag läsa sånna här ROLIGA informationsbroschyrer om moms, skatteregler och arbetsgivaravgifter !! *rynkar på näsan* Det finns väl roligare saker att läsa om....

Inga kommentarer: