lördag, september 29, 2007

30-års FEST och tvåmans-tält!


Ikväll är det 30-års Supriseparty för M.
Vi ska hålla till på Hembygdsområdet.
Det börjar 15:30, så nu ska vi in till samhället och handla spriiiiiit´n !!!
*HELL YEAH*
Hahaha...nädå, jag blir lugn ikväll, tänkte däremot pula i Micke lite sprit,
och då behöv han ju nån som kör !! ;-)
Kimsan och Sebbe blir barnvakt tills vi kommer hem.
Tack snälla syster!
*
Uppdatering
Nu är klockan 14:00..så det börjar bli dax att fixa upp sig (skull ha börjat för flera år sen....).
Som vanligt så har jag inte bestämt vad jag ska ha på mej förrän typ en kvart innan vi ska åka...det är SÅÅÅ TYPISKT MEJ !!!
*jag blir galen på mej själv*
Och som vanligt tycker jag att INGENTING passar!!!
*jävlar*
Man provar och provar, och blir aldrig nöjd!
Man börjar svettas och blir irriterad...Jävla fläsk!! *sliter ut dallret och svär*
Men tillbaka till ikväll....
Det är bara att springa ut i garaget och leta fram tvåmans-tältet!! ;-)
Det passar alltid !!!
Ha så kul iqwell gott folk !!
Hä ska då vi ha!!!
Tjingeling!
*
PS.....
Har fått låna Fornarina Flirt- jeans av Kimmen...31:or !!
Och jag fick på mej dem!! YEAH!!!
De jeansen är ju mina MÅL-jeans
(alltså jeansen jag ska ha då jag nått mitt mål, och det är ju klåån 6,5 kg dit!!)
Vad ska jag nu ha för mål-jeans ??? Måste nog köpa ett par 30:or...he he
Baj baj !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så kul, vilket jag känner på mig att ni kommer att ha. ;)

Jag lovade dig att lägga ut hallen när den blev klar och det har jag gjort. Du får kika här:

http://blogg.aftonbladet.se/17394

Anonym sa...

Ser fram emot att läsa om festen snart :-)