måndag, oktober 01, 2007

Beräknad förlossning i april!

Haha...kunde inte låta blir att lägga in bilden...!!!!
*
Festen i lördags var riktigt rolig.
Träffade ju en massa vänner och bekanta att surra med, men även "nytt" folk!!
"Arrangörerna" hade gjort ett bra jobb med lekarna, måste jag säga.
Jag hade oturen att måsta va med i en lek, men hade turen att jag "bara" behövde springa 5 varv runt en ölflaska på backen. Ska även tillägga att man skulle ha flaskan mot pannan. Tro ni jag kom mej ner DIT ??? NO WAY!!! hahaha Fick ändå en "billig" fylla på 5 varv...
Våran sista lagkamrat P.A var däremot tvungen att doppa hela huvve i en hink med kallvatten, och skulle ta en tugga av ett äpple, som låg i hinken.
Hinken var för liten....eller kanske huvudet var för stort...jag vet inte !!?? hahahahah
Vi blev då sist iallafall...wiiihoooO!!! hahaha
Trots att födelsedagsbarnet fått i sig lite för mycket förfriskningar där ett tag, dock pågrund av en viss "flax"-sjuka (hahaha) tidigare under veckan, så hade hela gänget en skitkul fest!
Det är ju såklart inte alla fester som slutar med att ambulansen måste skjutsa skadade till akuten heller!!! hhhmmm....I say no more!
*
Söndagen blev inte mycket gjort. Det kändes som att jag hade druckit 15 liter sprit!!!
Jag mådde skit!!!...trots att jag var nykter...hela kvällen dessutom!! hahaha
Det blev lite familjebad på simhallen, sen 2 filmer på kvällen.
*
Idag har jag gått en "sväng" (hmm..1.2 mil!) till Norsjö och hem, sovit 2 h, städat ...jaja...typ 2 minuter, styrketränat 1h, duschat 2 gånger, lagat mat flera gånger, tvättat en tvätt, skrivit i Kelly och Kevins "böcker"...och slöat!!
Snart är det dags för CSI. ...Klockan 21:00 måndagkvällar är en helig tid i detta hushåll!
*
På tal om helig..
På lördag är det dop på Kevinbubben!
Han ska heta: Daniel Kevin Michael Lindgren.
Daniel efter sin farfarsfar, och Michael efter sin pappa.
Så på torsdag ska vi träffa prästfan och bestämma psalmer....
*
Har fått veta att Micke ska bli morbror !! ÄNTLIGEN !!! Det var ju på tiiin !!! ;-)
Det är beräknat i april nån gång.
Och 2 veckor före (eller efter- kommer inte ihåg) så ska han åxå bli plast-farbror!! hahaha SKOJ SKOJ!!
Och jag som blir moster OCH faster med några dagars mellanrum i februari !!!
Du Frida.....Nu tror jag att vi leder gravid-ligan nu!!! haHAHAHA
*
Nu ska jag ta hand om lillstjärten som ligger och jollrar!!!
(Ja...KEVIN asså !!!! hahahah)
Go´ kväll !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lät som en kul fest. Ja det verkar hagla 30-åringar nu. Jämskans så gammal man ha vorte.

P@rtyplupp sa...

hahaha jadu...tiden går alldeles för fort !!
Man märker det mer nu..när man har barn! För det första går tiden mycket fortare (man har väl mer fullt upp antar jag) och sen så tycker jag att kevin just "fyllt" 2 månader, men nu är ha redan 3 månader...och snart 4 månader !!! Det är hemskt !!!!
Men men...ta vara på dagarna - på LIVET!! - och NJUT utav bara den!!

Anonym sa...

Herregud jag ska utbilda mig till sexolog eller nåt, flytta hem till Norsjö och mitt första projekt blir eran släkt. Ni chokerar ju era släktingar till döds med alla dessa bäbisaaar. Crazy!