måndag, oktober 08, 2007

Måndag tar strypgrepp...

Fanken....REDAN MÅNDAG !!
Helgerna går så fruktansvärt fort nu för tiden...Ja veckorna åxå, men man hinner knappt känna av fredagskänslan förrän måndagskänslan (läs: strypgreppet) tar över!!! Därför tänkte jag hellre gå tillbaka och berätta om helgen...
Här döper vi våran lillkotte till: Daniel Kevin Michael Lindgren.
Allt gick, tack och lov, hur bra som helst!
Inga sura miner eller spya i dopskålen! *lättad*
Kevin har dopklänningen som hans moster Cindy hade för 11 år sedan. Kelly och Angelica har hunnit ha den också. Alla namn och födelsedatum är broderat in på klänningen.
4 genergationer: Kevin och Kelly längst fram, pappa Michael, farfarsmor Ingrid sitter bredvid, och farfar Thorbjörn står bakom.
Pappa och Kelly
3 generationer: Kelly och Kevin in pappas och Farmor Anne´s knä.


4 generationer: Kelly sitter hos mamma Belinda, Kevin sitter hos mormorsmor Thyra, och mormor Marlene står bakom.


4 generationer: Kevin sitter hos morfarsmor Gunborg, och bredvid sitter morfarsfar Sture. Bakom står morfar Jörgen och mamma Belinda håller i storasyster Kelly.

Och jaaa....självklart hann vi med lite bus i slutet åxå!!

Min mamma, min moster Maritha och min lillasyster Cindy håller på att kittla upp min kusin Adam. Jag tror dom höll på en timme !!! Alla flåsa då som om det var 3 timmar!! hahaha

*

Denna gång var det lite mer...oplanerat...eller om man ska säga..spontant!! hahaha

Hade glömt duka( hur glömmer man det ??) på församlingshemmet, så det fick vi göra samma morgon...hhmm... Inte heller hann jag göra några tackkort att lägga på var sin sittplats.

Jo...just det... cirka 60-70 stycken dök upp på dopet!!

Och då var det ändå bara närmaste familjerna (och några kusiner) och 1 kompisfamilj!

Trevligt trevligt!!

2 kommentarer:

Izora sa...

Ser efter att ha skrivit i bloggen att vi har samma måndagstema. :)

Fina generationskort. Har tänkt ta sådana flera gånger och det har aldrig blivit av. Får göra det snart då kidsen nu är 5 och 7.

P@rtyplupp sa...

haha...jommen väntar du lite längre kan ju barnbarna få va me !!! hihi