onsdag, oktober 10, 2007

Tjej-helg!!

Nu jäklar brudar!!!
Nu ska vi....SLAPPA Å HA`RE BRA !!!
Eller åkäj...nån helg framöver iallafall!! (före JUL helst!!)
Snart är vintern här med sitt mörka humör och kalla snötäcke, hurviga tider och lurviga ben, så därför har vi (åkäj, tre av oss.....hahahaha) "planerat" att vi kompistjejjer ska boka in en
helg BARA för oss själva!
En lördag till en söndag, med bad och SPA och bara relaxa, vaxa och mysa!! ha ha
Jag föreslog en hääärlig morronjogg på söndagmorron, men det...SÖG visst !!! hahaha
Jag sa: Åkäj då. Vi kan väl ta en välförtjänt sovmorron då !!! Det funkar! ;-)
Vi hade tänkt oss kanske Piteå Havsbad eller varför inte Lycksele Hotell ?
Visst är ni PÅ ????
Vi måste ju såklart passa in en helg då ALLA 9 (eller är vi fler ??) kan följa med!
Visst vore det NAJS BÄJBS ????
Vad säger ni ?

5 kommentarer:

Cajjkan sa...

Vore ju huur lovely som helst!! Men vi nog ta å "boka in" en helg NU då.....! :) Alla kan ju kolla när det kan passa.. å ge förslag!

P@rtyplupp sa...

ja! Absolut!!
Förslagen kan mailas till Beatuffen eller lämnas här....

Linkar sa...

Hejsansvejsan!Låter som en mycket bra ide, jag är absolut PÅ.....Jag röstar på Novembermånad, kan alla helger förutom 24:e...Hmmmm Pite eller Lycksele???!Splear egentligen inge roll....Öppen för båda förslagen...

P@rtyplupp sa...

jo...jag kanske ska maila alla så att alla kan säga då dom INTE kan....vi ska nog kunna hitta en helg !!! hihi
Jag mailar!

Cajjkan sa...

V 46,, alltså 17-18 november funkar bäst för mig.. Vad säger ni andra??