torsdag, oktober 18, 2007

Packat och klart!

Nu är allt packat och klart. Nyfikat. Nyduschad.
Micke har kommit hem för att skjutsa mej till Skellefteå Flygplats. Vi åker dit efter 14:00. Flyget går 16:50.
Men först ska vi äta en romantiskt middag på Tatung (kinarestaurang) i Skellefteå. *yammi*
Vi gör alltid så då en av oss ska åka iväg.
En sista middag tillsammans innan resan, och lite tid för varann.
*
Nu ska jag bara göra pappas bokföring, klä barnen, köra dom till min syster som ska ta hand om dem medans Micke kör mej, och sen är det: HELLO STOCKHOLM !!!!
Jag är jäääättenervös. Kan inte koncentrera mej alls.
Typ som igår. Då for jag och träna i träningsbyxor, BH !! och HUVTRÖJJA!! .....På ett Aerobics pass. Jag var helt lost! hahaha
Då jag kom hem sa jag till Micke: KOLLA vad jag for å träna i för kläder !!! Micke: Men hur mår du ???? ;-)
*
Hur som helst...
Dax att börja klä sig och packa in familjen i bilen.
Ska hinna förbi banken (funderar på att ta ett rån- inte ett lån) och ICA (måste handla mörk choklad och en loka) och sen till Kimmen för att lämna in barnen.... ;-) GUD vad jag kommer att sakna dom !!! Och Älsklingen. I LOVE YOU! (vet att du tjuvläser, Micke!!)
*
Vi hörs allihopa!
Ha det så jättebra!!
Och ha en trevlig helg!

Puss puss
/Partyplupp

Inga kommentarer: