tisdag, oktober 30, 2007

Jag är en klant!

Idag är jag helt slut!!!

Usch vad jobbigt!!

Jag har städat och städat HELA DAGEN!!

Och gissa vad lilltjorven gör ?? Ja, hon drar fram! Jag hinner inte ens städa upp det senaste hon dragit ut, så är nya lådor tömda! Jag blir galen!! Det blir värsta "smyg-motionen" på hög nivå.....


Dessutom har jag kört Detox två dagar nu, och min kropp slutar att fungera. Så, det blir stopp imorron. Jag får så jäkulst med värk i hela kroppen, och i huvudet, då jag äter för lite, och jag är så rädd att få tillbaka min kroniska värk, så jag lägger av. Såhär blir det gämt *suck* Så, tillbaka till GI-metoden. *jag längtar*. Börjar faktiskt bli hyfsat less alla frukt-drinkar och grönsaks-tallrikar !! Jag vill ha KÖTT !!!!

*

Micke tog barnen och for och hälsade på hans pappa i Kvarnåsen efter middagen. Då passade jag på att åka in till Norsjö och sola (läs: sova!!), och herregud så skönt det va!! Känns som evigheter sen jag solade!! Det är så jäkla skönt att bli grillad i detta kalla och tråkiga höstväder!! *burrr*

*

Så kom jag hem och skulle spola upp ett bad, då jag upptäckte att det var slut varmvatten!! *typiskt* Så....det var bara att he sig ner i källarn och göra upp en eld !! Tur att Micke har skrivit en ÖVERTYDLIG manual åt mej, så att jag verkligen fattar!! hahahaha "vrid spak nr 1 lodrätt om den står vågrätt" "stoppa in ved i lucka 3 och tidningspapper" "öppna lucka 2 och tänd på med tändaren" "vrid kran nummer 5 2 varv till höger" "termostaten nr 6 ska stå på 55 grader"...osv.... Och i slutet: Lycka till! Puss puss! Hahaha skylten är inplastad och allt!! Han är ju för underbar grabbhalvan min !! :-)

*

Jo just det ja, då jag lix var där nere kom jag på att jag har tvättat två tvättar idag, och en var otorkad, så dit och vika tvätt, hänga upp i torkis och köra torkrumlarn. Och ingen tvättning för Partymiffot utan ett riktigt klant-göra: Såklart så har jag krympt mina fina vita panellängder TILL HÄLFTEN !!! Ja....Dom kanske passar i våran framtida lekstuga en vacker dag. *faaan* Jag säger upp mej från tvätteriet !! Antingen blir det rosa eller krympt !!

*

Ja, så snart har varmvattnet som var kallt, blivit varmt, och jag kan gå å ta ett riktigt HÄRLIGT massagebad !!

*

Tjingeling på er!

Inga kommentarer: