fredag, oktober 12, 2007

Snor-kalas

Idag har föräldragruppen (då jag väntade Kevin) träffats igen. Och åter igen; världens go-fika. Behövde inte ens smaka på det för att se hur gott det var!! Blir inte kul att vara sista man...
Fick dock i mej 4 (!!) koppar KAFFE under drygt 2 timmar...
Blir väl en rallykanin resten av dagen??? ha ha Dessutom tog jag en Chi-San då jag kom hem...(hade redan glömt kaffet !!!) OJOJ!
Men gud vad tiden går fort! Och alla barn utvecklas så himla mycket på så kort tid! Bara på 3 veckor har det hänt en hel del... Nästan så man blir skraj!
Mina ungar är då dunderförkylda nu.
Och min man dessutom. Ni vet ju hur jobbigt DET kan va !! ;-)
Dom blir ju värre än barna... hahahaha
Nämen, det blev int mycket sömn inatt. Micke fick jour-utryckning 24:00 - 5:00 och varken Kelly eller Kevin kunde sova på hela natten. Kelly vakna stup i kvarten för hon var tät i näsan och Kevve likaså. Mammatuffen tröttast i världen, pappa jobbar, ungarna förkylda och griniga, och tre vovvar; den ena mer horskut än den andra... *suck*
Men men...tur det bara är tillfälligt!
*
Håller som sagt på att planera tjej-helgen med bästa vännerna.
Jag längtar ihjäl mej!
Det ska bli SÅÅÅÅ skönt att bara....vara! Slappa.
Slippa tänka på blöjjbyten och välling-dax. Tänk vilken lyx det ska kännas som...att bara tänka på sig själv!
Måtte det bara bli snaaaaart !! hihihihih
*
Iqwell kanske det blir att spela nåt roligt spel med syrran + sambo, m.fl. Vi får se.
Jag har så gryyymt mycket energi just nu, så jag tror jag måste ut å kuta "idioten" i slalombacken.....
Eller....Hä lät jobbigt.
Får bli en annan dag.

Inga kommentarer: