torsdag, augusti 09, 2007

Disney-dags!

-----ORGINALBILDEN


ååå..så va man klar me målningarna!

Jag blev då hyfsat nöjd ändå...det var ju ETT TAG sen jag målade nåt överhuvudtaget!
Målade figurerna....tog färgerna ur fantasin, för orginalbilden var nån heeelt annanstans!
(Ser ju nu att alla färger inte stämmer lixom....) Finn 5 fel - eller fler ! ;-)

Jag målade väggen vit under tisdagen....typ 4 varv för att få den täckande...tänkte måla figurerna nästa dag...men what the hell??? Körde igång direkt Kelly lagt sig.
Blev klar 2:00, med Kevin i bärselen, och typ 5 olika penslar med olika färger i händerna, och hyfsat trötta fötter! (dom har endel att bära!!hihi) Snodde mej om, och tro du int jag råkade färga Ior rosa!!! Typiskt! Gatt blanda ny färg och måla över! hhmm... Man ska sluta FÖRE man bli toktrött och less!
Jaja....det blev då bra tillslut!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men Gud så fiiint det blev!! Kan du inte komma och måla hemma hos mig oxå!? =) Kram/Annelie

P@rtyplupp sa...

hahaha Tackar!
Jag undrar...vill du ha Disney-motiv eller äre nån Hunk du skulle vilja ha på väggen ?? Med 6-pack?

Anonym sa...

Ååh jättefint! Jag som ville göra en väggmålning men klagade på att jag inte kände någon som kunde måla. Fan visste ju inte att du kunde! Men jag har ju fler kala väggar kvar ;)

Anonym sa...

Det finns fler ställen i Norsjö som skulle vilja ha så där fina väggar. Skitsnyggt!!

P@rtyplupp sa...

Ja...me rätt antal nollor bakom 1:an så kan du få en väggmålning! ;-)
...bara jag vet vars jag ska???

Anonym sa...

jasså är du inte billig i drift heller. Undrar hur Micke mutar dig. ;) Jaru... det var ju det oxå, adressen. Nää Norsjöbo är jag iaf.

P@rtyplupp sa...

hhmmm...mysko ;-)
Nädu...här handlar det inte om småpenninga!!
Ja..mutar och mutar....kan man kalla onga för mutor ???
HA HA

Anonym sa...

ja lite mysko ska man väl få vara. Du kan ju då få veta att det inte är bara dina friends som läser här. Det finns andra norsjöbor som hittat hit. :)

P@rtyplupp sa...

å shit!
Dax att bli lite mer diskret med andra ord...