torsdag, augusti 09, 2007

Tjejkväll = Proppmätt!

Igårkväll hade vi en liten tjejkväll igen...
Som vi tidigare har skrivit så går tiden alldeles för fort sånna gånger, ja..kvällarna räcker som inte till!
Den här gången var vi hos Bennan och kikade in det nya huset, och det fick helt klart Godkänt!
Vi blev lite impade dock, att allt var klart, allt var i sin ordning, och det var SNYGGT!!
Själv skyller man oröran på att "vi har ju just flyttat in". Det är ju ändå 1,5 år sen vi flyttade till Gamm-skolan...men ändå!! hahahahaha Kanske måste hitta på en ny ursäkt ??
Iallafall så hade vi ju som vanligt toktrevligt! Man kan ju inte vänta sig nåt annat !!
Bennan hade typ fulla bordet med fika, så vi fikade å fikade. TROTS att alla bunkar och kakfat tillslut hamnade hos en enda person (undra vem ??? hahah) så vart vi nog ändå proppmätta! Och då kom ostkroks-skålen fram..... Need I tell you more ?
Innan kvällen var slut kom vi fram till att vi skulle cykla en låååång-sväng tillsammans idag. Får se vart det blir...
Sen så bestämde vi åxå att vi skulle fortsätta träffas så här mycket, det är ju SÅ trevligt! Så nästa gång kanske det blir Arnberg....?
Ja, jag känner ju att vi måste ju ändå nämna alla våra tjejkvällar, så att Umä-borna blir sugna på att flytta hem å ha trevligt .... ;-) Funkar det??
*
Näää..usch! Nu har Micke ramlat ner från byggställningen (ser för hemsk ut) Kelly coh Kevin grinar (tjobbar in en glass i mun på Kelly..) och det börjar ÅSKA !!! *hua*

over and out

3 kommentarer:

Cajjkan sa...

Gah! Å inte ens var man bjuden! Hux flux kommer jag körandes! :)) Nä... men ni får sluta locka oss! Jag blir ju snart delad mittitu!

Anonym sa...

Damn varför åkte jag hem så tidigt?! haha nej du Bea för mig är det MINST 2,5år kvar om jag någonsin vill här ifrån vill säga ;)

P@rtyplupp sa...

...och hux flux sitter ni här...BÄGGE TVÅ!!! :-)