fredag, augusti 24, 2007

Klädval

För första gången i mitt liv provar jag kläder i förväg.....
Jag brukar inte göra det, för jag blir så himla..typ..förbannad (!!) att ingenting passar, så jag sparar det till sista minuten, så att jag tillslut måste rycka nåt gammalt ur garderoben och hoppas på det bästa....

Jag: Micke, kan jag ha det här ? (visar eventuella party-kläder)
Micke: Ja det kan du. Vad ska du ha för skor ?
Jag: ???? *stum*
Micke: Du skulle ha haft nå bruna, som går ihop med skärpet.
Jag: ?????? *stum*
Micke: Men köp några imorron på stan...några bruna lågskor typ!
Jag: ???????? *ännu mer stum!!*
Jag är mållös.
Vars är MIN MAN ???? Nån ???

2 kommentarer:

Izora sa...

haha så skulle jag nog oxå reagera. Här ges det inga modetips direkt. Snarare, ähh det vet du bäst själv... ungefär.

P@rtyplupp sa...

ja...men då man inte är så himla brydd själv...så äre jääävligt bra att NÅN bryr sig !! hahaha