torsdag, augusti 16, 2007

Klockan 10:00 på Lördag

Oj shit!
Har varit i Malå (igen!) me bägge barna.....ja..åsså då min lillastyster Kim och våran mamma.
Idag for vi dit för att få ladda in ett löneprogram i min dator (såklart jag har en bärbar!!).
Ska dit igen sen nån gång å få hjälp me hur det funkar..... Jag säger bara: HJÄLP!!
Jag fattar verkligen NADA!! *usch*
Snacka om att få flashbacks från skolan !! hahahahah
Nämen seriöst...jag lär ju va utbränd innan jag fattat allt det här!
Fakturor, verifikationer, bokföring....*blablalba*
Nån som är bra på ekonomi ?? Frida ?? Du har väl snart läst allt som går läsa...*hoppas*
Kanske Dixie har lite tid över ?? (Släpp traktorn å kom!!)
Ja, det ska då bli spännande hur detta slutar.....
*
Imorse tog partyplupp en morronpromenad till ICA i Norsjö - handlade lite käk - och gick hem......med bägge barna i tvillingvagnen dessutom!
12 km på 2 timmar...inte bästa tiden, men va faaan...såklart det skulle va kö just då JAG ska handla!! Ska sluta handla på pensionärs-tiderna.... *slår mej för pannan riktigt hårt*
*blöder*
Det gick faktiskt riktigt bra för övrigt...Kelly satt och höll en hand på Kevins kind HELA vägen, och han sov som en stock bägge vägarna! *skönt* Hade ju förväntat mej KAOS, men det blev nog lite tvärtom...Okaos!...typ...eller va´re het....
*stoppar blödningen med ett plåster*
*
Imorron är det begravning.
Ja, vad ska man säga. Det är ju tungt såklart. Men det känns ändå bra att vara där.
Jag hoppas att det känns bra för vännen åxå...
Vi finns här, NÄR du vill! *kraaam*
*
Idag har det gått frammåt på hus-renoverar-fronten...
Micke har nu gjort hela underdelen av huset klart, och håller just nu (22:39) på att spika dit midjan på huset, som blir vit! Han målade till 2:30 igår natt. Jag satt vid datorn. Visst har vi rättvisa arbetsförhållanden ??? Det är nog tur att jag håller mej inne...för skull jag göra det han gör, skulle det ta flera år innan jag ens kommit på hur allt ska sågas!! Jag fattar verkligen inte hur faanken han KAN allt!!! På alla områden dessutom! (he he!)
Jag vet hur man gör en scrapbook - han vet hur man bygger ett hus! Typiskt!
*

På lördag ska Micke bli rövad. Jag kan inte berätta mer, men schwajnigt roligt kommer det att bli iallafall! *längtar*
Han har fått ett brev i brevlådan: "Var klar kl 10:00 på lördag."
Å faaan så nervös han är! Helt otroligt! Försöker lista ut vem det är som har skrivit, och på rosa glitterpapper dessutom, vilka som ska va me och röva..ja...helt grymt kul att höra på!!
Måste ju passa på att tacka en viss person (du vet ju vem du är!!), och eventuellt fler inblandade, som har planerat, fixat och trixat nå jäääkulst bra! Kunde verkligen inte ha gjort det bättre själv! Bra jobbat!! Du är bäst! ;-)
*
Nån som vill köra till IKEA ??? Jag är PÅ!!
Fick igen på skatten! jiiihooo!! Så nu SKA JAG SHOPPPPPA!!!
500:- spänn!! Hä jär int dåligt!!! ;-)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Skämtar du med mig, eller?!! Ska JAG lära dig ADMINISTRATIVT hokus pokus?

Bäjbe, jag kan lära dig köra traktor, men be mig inte räkna!

;)

Anonym sa...

Taaack :-) Hoppas bara att allt klaffar!