fredag, augusti 03, 2007

Vuxenpoängen blev skyhöga

Hahaha jadu Frida, du är för ROLIG du !!! hahaha
helvittis va snabb du va på att uppdatera!! Känner ju, att jag kan inte va sämre!
Så här sitter jag, halv två på natten (fast för mej är det väl bara "kväll" eftersom jag steg upp 15:00 idag...) och uppdaterar min lilla, men väl lästa, blogg!
Vi kom fram till att, vi är nog bra knasiga ändå!
Sitter vi inte å bloggar ensamma hemma, ja då sitter vi på pubben och prata om...ja..just det: att blogga!! Jag tror att Carro redan håll på få abstinensbesvär....hon har ju ingen DATOR ihelgen! Vi löste problemet ganska fort; hon får boka tid på min dator, men bara då inte JAG bloggar (kan bli tight med tider med andra ord...hihih)
Tror våra vänner (obloggare som bara "smygläser" typ Palle, Scheitel mfl - blev lite less!! hihihih...vem skulle inte det ??
Vi fick dock fram endel trevliga bilder från kvällen.


Vi kom fram till en hel del åxå... var vi skulle festa både fredagkväll och lördagkväll!
Det är inte dåligt det!
Eftersom inbjudningskorten från Scheitels förfest uteblivit/eller kommit bort i posten/eller blivit skickade till fel adresser - så fick vi ordna nya platser....
Eftersom Frida bara ägnade sig åt syskonkärlek, så bestämde vi under tiden att vi kunde partaja hos hon! Jättebra! Och grillning blev det åxå! *jammi*
Det blir väl som ifjol...Alla sitter och smådricker, har just äte, mätta och nöjda, pratar lite smått,..... åsså kommer virvelvinden Partyplupp in, ställer fram alla flaskor på bordet, och hux flux är alla schwajnigt påverkade - och festen är igång! Precis som det ska vaaa !!!!
Ja...det blir då roligt iallafall!! Så länge vi är tillsammans!! Järngänget....like old times!
*
På tal om Old times....
Kände oss nästan lite...föråldrade där vi satt, trots att vi var ett gäng år yngre än alla andra!
Typ: Skruva ner musiken, vi hör ju inte va vi säg åt varann!
Typ, vi tittade på alla 60-talister och 50-talister som sprang omkring, sjöng och dansade - Det var nästan så vi sa: Men se hur dom bär sig åt !!! hihihih
Jag har för mej att det BRUKAR va tvärtom!! Nääda....där satt vi med våra Coca Cola Light och mintpastiller. *jaaasi ungdomen idag* *suck*

Inga kommentarer: