torsdag, augusti 30, 2007

Stängt för säsongen

Hemma från en underbar kväll me älslingen min... ;-)
Det blev shopping, plankstek på tatung och sen bio, i Skellefteå. .......Det vanliga!
Måste passa på att tacka min bror Dick och Lina för pizzan idag vid lunch! ;-) Blev bjuden på självaste årsdagen! Ni är för gulliga! *skickar en blötpuss*
*
Vi var dock lite trötta idag....
La oss och sov 2:30 igår natt, eller rättare sagt IMORSE! Steg upp 8:00. Inte många timmars sömn. Men nu känns det ändå som att vi är på "slut-kampen" på huset (det värsta är nog gjort..bara hälften kvar!!) så då vill vi göra så mycket som möjligt på dygnens alla timmar!
Dessutom har bägge barnen somnat 20:00 hela veckan, så då vill man göra allt medans dom sover - ni vet - sånt man inte hinner då de är vakna !!
Så..det blir lätt till 2 om nätterna...igår var ett undantag ! Vi har lagt oss mellan 1-2 tiden sedan vi flyttade hit för 1,5 år sen....asså...hä ä ju faan OMÖJLIGT att lägga sig tidigare!
Klockan är nu 01:02 och jag funderar på att lägga mej REDAN!! Mina ögon börjar svida. Min hjärna står stilla.
*
Jag är lite halvdeppad för mina knän än... har nån JÄVLA inflammation runt hela knåskålen och på baksida knä så jag kan knappt GÅ!! blir tokig!! Jag vill ju springa juh !!
*
Och förresten......näe...det blev int nån romans då vi kom hem - jag har stängt för säsongen!! ;-)
Go natt! *Zzznark*

Inga kommentarer: