torsdag, augusti 23, 2007

En RallyPlupp med W580i

Nu ska Partyplupp investera i en ny mobiltelefon... wiihhooo!
Det är inte ofta det händer, kan jag lova... Har fortfarande kvar min Ericsson 686 sen stenåldern ....typ!
Nämen...har haft min senaste i bara 3 år, men behöver nu en mobil med MP3,
så att jag kan springa å lyssna på musik!
(Är lite less på att höra mitt eget jävla flås hela tiden!)
Så...den här blir det: W580i. Snygg va ???
Vi får väl se om jag hittar nån i Umeå i helgen.....Annars måste jag vänta till NÄSTA vecka innan jag får tag på den.... Verkar jobbigt juh!!
*
Sitter och gör inbjudningskorten till Kevins dop nu...
Klockan är ju bara 22:30 nu..så jag hinner ju massor till!
Dopet blir Lördagen den 6:e Oktober klockan 13:00.
Längtar redan: Smörgåstårta till "fikat" !! *yammi*
*
Idag har jag varit i Malå (blev typ RallyPlupp på ditvägen för jag var lite sen..),fick hjälp med lite bokföring å sånt skit. Snacka om ....ÖVERANSTRÄNGD HJÄRNA!!!
Fick typ blåmärken på huvve!! Jag sa TYP!!!
Ska dit nästa vecka åxå, så ska vi göra det sista...för den här månaden!! Det tar ju aldrig slut!

Inga kommentarer: