tisdag, augusti 07, 2007

Målar-tuffen!

Japp!!
Idag är Partyplupp: Spacklar- och Målartuffen! *hell yeah*
Imorse bestämde jag mej för att få Kellys rum klart, för en gång skull, så...jag ställde väckarn på 9:00. DÅ va tuffen trööööött! Somnade 3 inatt, både jag och Micke.
Kevin somnade 21:00..och sov till 4:00. *typiskt* Vi hann sova 1 timme!
Somnade om direkt efter matningen, så jag kan lova att jag visste inte vars jag va då väckarn slog mej i ansiktet....typ.....!
Iallafall...Kelly fick mat, och direkt efter det tog jag Kelly och cykeln och cykla in till Norsjö i räääser-fart! *shit pommfritt*
Kelly får vara hos sin farmor idag, medans vi försöker få något gjort här hemma! Lättast så...
Micke spikar panel för fullt, jag har spacklat i Kellys rum, och nu målat ett varv med vitfärg. Blir nog ett paaar varv till idag! Ska försöka hinna göra stortoan någorlunda klar också...där behövs det lite vitfärg åxå...hhmm.. Sen så ska jag börja på å måla nalle puh-figurerna på väggen.. *gaaa*
Idag då jag gick runt gården, såg jag hux flux ogräs!!!
DÄR DET SKA VA BUSKAR!! vaaa faaan ????
Fick som kladda ner och veckla undan ogräset för att kunna se blom-bänken. Typiskt....
Men men...det får bli nästa sommar man lägger ner energi på sånt...
Vi satte ju faktiskt upp 6 nya buskar och 1 träd igår på gården....Eller....ja....Micke grävde, satte upp dom, och jag vattnade dom *fliiin* Och Kelly skulle springa i vattenstrålen hela tiden hahahaha Det är sååå kul att blöta ner !!!
*
På tal om 10 års- jubileumet vi ska ha nästa sommar...
Alla 82:or (som läser det här iaf!) kan väl skicka mej sin e-mail adress, och även skicka andra 82:ors email adresser - om man har! Vi ska väl snart försöka kontakta alla....och DET kommer inte att bli lätt...så...skicka mej ett mail: bea_lindstrom82@yahoo.se
Fick ju några ihelgen (hallå...hur smart är man?? Man är knall på hotellet under Beachen och RAGGAR E-MAIL adresser för en fest som blir NÄSTA JUNI !!!....det är inte VUXENpoäng..det är TÖNTPOÄNG!!!!!!).....iaf....vars ä dom adresserna ??? :-)
Har "förbokat" Svansele Vildmarkscamp för återträffen....med ev. lite paintball. Vi får se vad det blir....Alla får ju naturligtvis hjälpa till att planera... Skulle väl egenligen ha skaffat minst 2 ur varje klass som planerar kvällen och aktiviteterna ???!!
Jaja...det är ju ett litet tag kvar så.... hihihi
*
Nä nu ska jag ta å måla klart...så KANSKE man hinner ut i solen litegrann idag ???
Hej svejs !!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ta och skramla fram alla mejl och nr jag har :) typ nada haha. Visst kan jag skicka programmet men det kan gå snabbare med DC för innan jag får tumme ur så... men finns iaf flera olika men jag kör just nu med photoshop 7.0

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Cajjkan sa...

Asså vart är ni?! 2 dagar sedan en uppdatering! Hallååååå? :O)

P@rtyplupp sa...

hahahaha...
Min ursäkt: Kelly sover i mitt Bloggar-rum medans jag målar hennes..... hahahahah
Saknar du mej ??? ;-) *fliiin*