torsdag, augusti 23, 2007

25 Snabba Svar....

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
VAAA ??? Hur faan ser du ut ??? *pillar lite på gäddhänget* *klämmer en pormask* *klämmer mej själv på det gigantiska lösa magfettet och suckar* Tragiskt!

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Kontanter ? Vad är det ??

3. Vilket ord rimmar på "test"?
FEST!!! Vad annars ??

4. Favoritplanet?
Jorden! Trivs hur bra som helst här...har inga planer på att flytta !! ;-)

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Hem. (Får man aldrig va ifred ??)

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Har spelat in då Kelly var 4 månader. Hon satt och gjorde ljud med öppen mun, medans jag gjorde "indianljud" på henne.... Det är ju för gulligt! Kanske borde byta snart, hon är ju ändå 1 år äldre nu !!!

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Klea! Tur som faan att jag inte skrev det här på morron, för då hade jag måsta skriva: "Häng-looose"-pattar å trosor!

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Som typ Partyplupp eller ?? Barbamamma ? Fjortis ? Rallyplupp? ...ja...jag gör nog det!

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag är barfota!! Bor ju på landet juh!! Fötterna måste ju få kippa efter luft nån gång....

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust rum - helt klart! Så stiligt, trevligt, uppiggande, fräscht och snyggt! Man kan behöva lite ljus-terapi för att orka me vintern....

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Blogga såklart! Vad annars ?? Här har vi säng-dax vid 2-tiden!!

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Hallå därute ?? Äre nån som överhuvudtaget KAN mitt mobilnummer ???? hahaha

Skojja ba...det va nog från Linda. Ett lagomt trevligt SMS må jag säga...hihihih *hemlighetsfull*

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Vad är Seven Eleven ?? Är det ett dagis ??

14. Vilket uttryck använder du mest?
SKÅL! nämen....uttryck?...Shit pommfritt! Annars är det nog ett ANTAL svordommar...(dåligt ordförråd!)

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Min "man" Michael. Vi försöker säga det ofta till varann. Säger det även ofta till barnen... Men trots allt så är man väldigt dålig på att säga det till sina närmaste; så jag säger det nu: Jag älskar er!

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Sak ??? ööhh.,...he he Mina vovvar såklart, men försöker undvika det efter att jag blivit "överkänslig" mot pälsdjur i år.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Tyvärr inga. Men de kommande 3 dagarna bli´re ändring på det !! *mohahaha*

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ingen rulle direkt, men en cd-skiva som jag ska skicka in... Varför ska det va så svårt att ta kuveret och lägga på lådan ??? Vi har ändå bara en halv kilometer dit....

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Ojj...först och främst så måste det ha varit då jag va 16: Fest varje helg (rena drömmen hahah), flytta hemmifrån, TRÄFFADE MICKE!! och vi i kompisgänget höll ihop stenhårt.

Sen så måste jag säga NU! 25 år är väl lagomt ??? Jag är SÅ nöjd med mitt liv som det är just nu (jaja..en bäbis till är väl inte helt fel!! hihi) men annars är allt PRECIS som jag vill ha det! Jag lever verkligen livet, njuter för fullt! Har det hur bra som helst! Så....det blev väl nästan två svar!??

20. Din värsta fiende?
100g 86%-ig chokladkaka och min vikt!! ha ha

Jamen det är nog nästan så... Alla jag möter får nog behandla mej nästan hur som helst, jag kan ändå inte bli arg på dem. Blir nog mest bara lessen/besviken om jag skulle bli nåt; men aldrig ARG eller förbannad. Så jag har inga fiender. Lite tråkigt va...??

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Ett av mina underbara barn: Charmtrollet Kevin som ler för fullt till sin mamma! Bilden är svart/vit.

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Men Guuuuud!! Som jag babblar på är det ju OMÖJLIGT att veta!! HA HA!

Förmodligen var det väl i stil med: Micke, gå å......!! hahaha

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jaasi, inte vill jag då flyga inte! Man kan ju dö!

En mille skulle sitta jäävligt bra....så blev man hux flux skuldfri! :-)

Skulle nog lägga penninga på att bygga en jääävligt exklusiv övervåning med Spa-bad och bastu!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Mmmmm... och inte bara nu... Micke och barna förstås! Always!

Åsså mina underbara vänner såklart! Det är så himla hääärligt att vi fortfarande håller ihop, och att vi är ett stort kompisgäng som fortfarande håller kontakten och där alla känner alla! Underbart!

25. Senaste låten du lyssnade på?
Det var låtarna från 2 inlägg sen...

***
ÄNTLIGEN KLAR! *puh*
Nu är det bara för er att kopiera listan, och fylla i era egna svar!
Ska bli kul att läsa....!!!!
Puss och Kram!

Inga kommentarer: