söndag, augusti 05, 2007

Norsjö Beach 2007


Jaaaa.....då var Beach-helgen över, och HÖSTEN är HÄR!
Ja, det känns då så iallafall! Sommaren är slut, då beachen har varit! ....typ!
För att göra en kort sammanfattning av en låååång helg, så är den: FANTASTISK!
Så jäääävulst kul, var det länge sen jag hade!...för att vara precis: 1 år sen!! hahahahaha
Det precis 1 år sedan jag festade sist. Alla cider och sånt smakade sååå himla gott! Lite för gott kanske...hhmm.....*host*


Ammen asså....det är SÅ himla najs att träffa alla polare, man blir som en fjortis på nytt !! hihi
Vi har så mycket att snacka om,...men kvällarna är allllldeles för korta! Som tur är kommer det fler.... ;-) Det blev mest en massa prat om barn, barn, barn..och..ja...barn! heheh ja..åsså lite om mens, tamponger (hur i h-e man får in dom!!) och ägglossning (mellan tummen och pekfingret!) !! hahahah Tjej-snack med andra ord! Jag tror vi hade skitkul allihopa! Skratta så man blev rent lämmän i magen !! (ja...jag är ju såklart inte så VÄLTRÄNAD!!)


Lördagskvällen blev, (som vanligt) jävligt trevlig och rolig, och (som vanligt), en oplanerad utegång, för Partyplupp! "Råkade" träffa pappatuffen utanför ingången, så han var så snäll att betala in mej...efter en del "tjat" från mina underbara vänner! :-) *me like*
Micke blev den lyckligt lottade som "fick" vara hemma med våra barn ;-)
Jag hade verkligen skiiiit-roligt inne på hottet! Träffade massor av kompisar och annat folk (!!) och jag hade det verkligen schwajnigt kul! Nog för att man tänker på Micke och barna titt som tätt....men det kan vara nyttigt att va själv en stund! Man blir som full (!!)-laddad!!! hehehe
*

Micke hämtade mej.... först vid halv 2 tiden....fast jag va nog lite för....va säger man....packad (???) så jag stannade kvar i Norsjö ett tag till.....!
Klockan halv 3-3 hämtade han mej för sista gången. ...hihi
Somnade 4:00 lagomt snurrig (det är INTE KUL!!)
Men men....jag måste säga: Norsjö Beach 2007 för Partyplupp blev den bästa hittills! Verkligen lyckat!!
*
Kelly har åkt karuseller i helgen för minst 400:- !! Hon tyckte det var hur kul som helst!
Och det finns verkligen inget bättre än att se barna skratta och ha roligt!
Det värmer i mammahjärtat! Då får det kosta vad det vill...det är VÄRT DET!!
*
Iqwell jer hä film å godis som gäller.
Bakis-dagen finns det gyllene regler som MÅSTE följas: Skrov och lökringar och smältost till frukost, film+snacks till kvällen!! Klart å betalt!
Nu ska jag sluta jiddra....
Tack för en super-trevlig helg allihopa !!
*tjingeling!*

Inga kommentarer: