torsdag, augusti 23, 2007

Här är min bakgrundsbild!

Mammas lilla goding!
*
Va ju bara tvungen att lägga ut min bakgrundsbild som jag har på datorn!
Han ä ju för go´ grabbhalvan min!
Alltså om jag rent ska va seriös (för en gång skull!)...han måste ju ha nå fel!??
Han sover oftast hela natten (ibland äter han klockan 5:00), ....då han är hungrig börjar han vifta med armar och ben, så då förstår man vad som är på gång. (Kevin har ALDRIG grinat på riktigt sen han föddes...det är mer lite jämmer/gny...). Pular i han "gackan" och sen somnar han om igen. Så är han dygnet runt. Ändå sen han föddes. Ibland har han sina ljusa stunder då han är vaken nån timme hit och dit, ler lite till mammatuffen, äter lite till, och somnar!
Man kan ju undra om han kommer bli en liten sömntuta som vägrar stiga upp på morron (ungefär som morsan sin *fliin*), om han överhuvudtaget kommer att vakna!!
Yrväder-Kelly är precis TVÄRTOM!! *halleluja* Vikken väsa-kus!
Energi som bara hon har, givetvis snäll hon me, men garanterat mer "vaken" än vad Kevve nånsin kommer att bli. Då Kelly var bäbis VÄGRADE hon ligga i barnvagnen, (och dessutom hade hon ju kolik dygnet runt första månaden!) Barnvagnen är nästan helt oanvänd, och jag skojjar inte. Vi fick börja använda sittdelen redan då hon var 2 månader för att luta upp henne, för hon skulle "va me" !! Då vi la hon på rygg lyfte hon på huvve för att kunna se nåt över barnvags-kanten. Inte normalt för fem öre!
Så nu kan jag lova....Det ÄR SKÖNT ATT HA EN BÄBIS!! Men ändå känns det som att det är nåt fel, då han är så snäll !!?? Ja..aldrig bli man då nöjd! ha ha ha
Att ha barn är ju världens lättaste grejj!! *en till* *en till* *en till*
...och såklart: Världens Underbaraste Upplevelse!
*
Just nu är Micke ute å river våran bro. Här går det hett till!
Han ska börja bygga in den imorron, så snart har vi en lite större hall....
Nä, nu ska jag ta mina trötta hängpåsar under ögona (dom känns som blåslagna ICA-kaschar) och avsluta bloggen.
Go natt, om ett par timmar!!

Inga kommentarer: