tisdag, augusti 28, 2007

3000 nyfikna !

Tjollahopp i lingonskogen!

Nu har min blogg uppnått 3000 besökare!
Värt att firas!
Eller NÄE förresten...ingen mer fest nu på ett tag....Nu faan ska jag ta en vit vecka !!! ha ha
*
På torsdag har vi tjejkväll hemma hos mej....
Hä bli kaffe utan Dooley´s, och glasstårtor och lite fika. *yammi*
(Frida och Carro: Ni är åxå bjudna!!)
*
Klockan är nu 00:54 och det börjar bli dax för mej att stänga ner burken....
Har suttit å säkerhetskopierat allt på min dator! För TÄNK om alla mina bilder på barna skulle försvinna ? Jag skulle faan.....*PIIIIIIP*
Go natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. piipet kom efter svordomen.

Du bjuder inte in alla dina läsare på fika. Man blir ju sugen när det vankas Dooleys. ;)

P@rtyplupp sa...

HA HA HA HA !!!! Ja...tur det blev ett PIIP då!....Kan inte ha blivit bra annars....
Nja..att bjuda in alla mina läsare kan bli lite tungt...och trångt här hemma!! Som idag..40st hittills! Igenomsnitt 100 besökare /dag!! hahaha

P@rtyplupp sa...

fast...
det BORDE ju gå om alla tar med sig eget fika egentligen...
hhmmm....
Ska fundera på saken!