lördag, augusti 11, 2007

43.2 år !!

Gjorde som Frida sa...testade min Fjortisfaktor och min vuxenpoäng...
Jag vet inte om jag egentligen vill publicera resultaten.....*ajdå*
*
Hhhhmm....åkäj da !!!
Fjortisfaktor: 12.7%
*
Min vuxenpoäng är: 22.7
Min ålder borde vara 43.2 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
*
WHAT ????
Jag tror denna fråga höjde poängen lite...

Har du bil?
----Nej
----Ja, fast jag har egentligen ingen nytta av den
----Ja, annars hade jag inte klarat av mitt liv
**YES** Minibuss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha för fan Bea jag som trodde du skulle typ klassas som en 15åring inte 43!! För byta ut minibussen nu hahah.

Ang programmet så går det nog snabbast om du laddar ner det från nån på DC men funkar inte det så givetvis kan jag posta det

P@rtyplupp sa...

nej nej nej....
inga fjortis-takter här inte....
...jag måste ha mognat för fort..
Från fjortisfylla till Lördagkvällens höjdpunkt: Bingo-Lotto....!!!
Tur dom bytte till söndagar!!!