onsdag, december 19, 2012

Mysmys


Det här är "mysmys" som Kate, snart 3 år, säger :-)
Allt är klart för julen sedan länge; vi började redan i november och gjorde allt klart i början på December.
Alla juklappar är inhandlade, allt julpyssel är gjort, all julbakning är gjord, ja...här är det bara vila som gäller :-)
Och tur är väl det...har kollat upp min ämnesomsättning vilket visade sig vara Låg (och jag har verkligen kännt mej LÅG) så nu har jag fått Levaxin igen. Jag skulle nog aldrig ha slutat med Levaxin i Januari, för jag har varit så trött sedan dess, men men...nu blir det bättre tider :-)
Det är otroligt jobbigt att gå omkring och vara seg och trött och säkert trött för alla runt om mej också.
Nu kan det bara bli bättre!

Alla barnens träningar har haft avslutning (skidträningen, volleybollträningen, simträningen, pysselklubben, barntimmen) och dagis är nu slut för i år.
Nu har vi 2,5 veckors jul-ledigt ~ guuud säää skönt!
Kelly går skola 2 dagar till, sen har hon Jullov i 2 veckor.
Och Micke har 2 dagar kvar på jobbet innan han också får jullov ;-)

Vi tänkte passa på att bo på hotell nån gång mellan jul och skolstarten om 2 veckor;
Barnen har önskat sig Hotell-boende 2-3 nätter istället för julklappar,
så vi tänkte köra på det =)
Scandic it is!

Annars är det nog Vila, Uteaktiviteter, familjebad och annat skoj som gäller :-)

Jul är en härlig tid;
Lugnt och skönt
och "mysmys"
:-)


Inga kommentarer: