onsdag, oktober 17, 2007

TIGERIOR


Blanda Ior med Tiger.
Så känner jag mej idag.
Somnade inte förrän 3 inatt...ni vet...Partyplupp måste ju ligga upp hela nätterna och PLANERA, tänka på hur det kommer bli i Stockholm, vad jag ska hitta på, allt som ska med...osv.... Hade MASSOR av energi i kroppen, låg i sängen å sprattla, visste inte vart jag skulle he den:...*jobbigt*
Fick sova till 8:30 imorse, då bägge barnen vaknade SAMTIDIGT! (2:a morronen irad dom gör det....hur klååån går det till ??) Iallafall...då hade bägge sovit sedan 20:00 igårkväll.... och jag 5,5 timmar totalt.

Så idag är jag lagomt trött men ändå speedad på nåt sätt.
Ska bli spännande med resan. På egen hand. WOW.
Imorron drar jag.
Men jag längtar redan hem till barnen och Micke. Kommer att bli stentufft det här.
Nu ska Kevve ha mat, och Kelly vaknade just från "lunch"vilan.
Hajjrässs!! (vi hörs!)

Inga kommentarer: