fredag, september 21, 2007

Äntligen Fredag !

Det är konstigt, men det sitter som i...
Även om jag är hemma flera veckor i sträck eller som nu, 1 år och 9 månader i sträck, så är det ändå nåt visst med FREDAG!! Avkopplingens dag. Äntligen-helg-dag! LEDIG!! osv... Konstigt !!
Jag borde ju tycka att alla dagar är som fredag....egentligen ????
*
Hur som haver...
Idag hade vi återträff med föräldragruppen (Kevins grupp) i 2 timmar.
Vi fick värsta go-fikat ....blir bara mer och mer för varje gång !! ;-) *pax int va sist*!!!
Om jag bara kunde bli klar med Fas 1 nån gång....så jag får smaka allt gott !!!
Vispad grädde fick jag då i mej !! hehehehe
Men snacka om sockerchock Kelly fick då vi komme hem...typ sprang Rallyfort hur länge som helst!! :-)
Men det är grymt kul att träffas och surra bort några timmar!!
*
Efter träffen följde jag min pappa till skellefteå för att handla jobbar-kläder...Du vet, man är inte bara mamma, man ska ju vara stil-polis åt sin pappa åxå!!! ;-)
Pappa mannekänga typ 1,5 timme på Care innan jag blev nöjd.!! Passade på att inhandla nya täckbyxor för besväret hihihi ;-)
Micke kom hem tidigare från jobbet för att ta hand om barnen. Snäll kille det där... ;-)
När jag kom hem, klippte jag mej själv i håret (på skallen) (det är lugnt...ser fortfarande ut som en fågelskrämma ha ha ha - det kunde då inte bli värre!!).
Det blev kortare. (!!!! ) hahahaha *allvarligt ???*
*
Sen tog jag och Kelly ett välförtjänt bubbelbad - i tokvarmt vatten !! *aaahhhhh*
Så nu....nyklippt, nybadad och snart nyfikat - sen bli´re CSI NY + Criminal Minds + SVU !!
En riktig TV-kväll !!!!
Go natt !!

Inga kommentarer: