måndag, september 10, 2007

Hur-mycket-tid-som-helst-Plupp

Ja...ibland kan jag tro lite för mycket om mej själv,
typ vad jag kan hinna på dygnets alla timmar, varje vecka.
Hmmm...
Har anmält mej till en GI-metoden-kurs via vuxenskolan, med start i slutet av september. Det är 8 träffar, en varje tisdag, i Raggsjö.
OM inte den blir av...
ja...då trodde jag väl att jag skulle ha lite å göra (hur faaan kan jag tro det ????) så då anmälde jag mej på en Lär-Dej-Spela-Gitarr- kurs!! *ååå va roligt---jäääätte roligt*
Jag har ju int ens en GITARR ??????
Min tanke va väl såhär, att OM jag nån gång är på fest någorlunda halvnykter (he he) så kan man ju dra fram gitarren för att höjja stämningen lite. ....hahaha Dom får då nån att skratta åt om int anne ??!!! hahahaha
Jag undrar bara om festdeltagarna kommer att vilja sjunga "bä bä vita lamm" och ni vet den här man fick lära sig i skolan med siffrorna: 2-3-5-2-3-6-5... hhmmm.... Kanske inte...
Ja, vi får väl se vikken det blir !!? Kurs asså!! Inte låt,.....
*
Har varit på Öppna idag. Fullt av föräldrar och barn. Alltid lika kul att träffas å prata bort nån timme.... Det är då kul för barnen. Dom får ju leka av sig iallafall, åsså när dom kommer hem somnar dom som två överkörda björnar...! Skönt.....
Då hinner mamma göra en veckosallad och en Cole Slaw...åsså då ringa och anmäla sig på alla kurser som finns, förståss !!! ;-)

Inga kommentarer: