torsdag, september 27, 2007

Relaxavdelning

Kan nästan inte vänta tills våran Relaxavdelning är klar, på övervåningen.
Såhär blir utsikten därifrån.
Underbart eller hur ?
*
Ikväll har jag sett 4 avsnitt av HEROES. Bara några kvar nu.
Om du inte följer serien, börja göra det! Bästa serien hittills.
Det är helt klart en serie man inte kan missa!!
*
Ikväll har det varit lite jobbigt i huvve på mej..
Har fått lite "flash-backs" efter händelsen idag.
Det är nästan skrämmande när man börjar tänka på vad som KUNDE ha hänt..
Kanske om jag inte hade gått in där förrän 5 minuter senare...
Man får inte spinna vidare på tanken, då tror jag att man kan blir lite lätt..crazy.
Men man får hyfsat ny syn på livet. På syftet. På....ALLT!
Livet kan fort ta slut.
Så är det bara.
Man måste komma ihåg att njuta av livet varje dag - med varann och alla runt om en.
Ja. Det känns skithemskt iallafall. Tur att det nu gick så bra.
Kom på vad jag sa till Kevin, medans jag väntade i telefon med 112:
-Du får inte lämna mamma! Stanna hos mamma, gubben!! Mamma älskar dig!
Usch så hemskt....jag börjar må illa. Åsså måste jag gråta en skvätt.
Jag älskar mina barn mer än livet själv.

Inga kommentarer: