måndag, september 24, 2007

Partymupp

Ja..snart är det dax att bli Partymupp igen.. *suck* WHYYYYY ????
Det är en överraskningsfest för en 30-åring på lördag, och det kommer att bli en grymt rolig fest!! (om jag håller mej i skinnet vill säga !! ha haha)
Som tur var, är det i Norsjö, så vi hinner vara med barnen hela dagen, tills festen börjar 15:30.
Det skulle visst bli goo-mat´n och några lekar! ...och sen såklart en MEGAFEST!!
Såååå..nu ska Partymupp ladda heeeeela veckan !!!
Jag har ju lärt mej värsta tricken nu (efter Umeå-festen) att dricka massor av baileys och kaffe och flera flera "pops" (som jag kallar det), så orkar jag hålla igång hela natten lång !! he he he Ska därimot lägga ner High Five-andet! *yeah...sure bacon!*
Jag kan redan nu ana hur lördagskvällen blir...
Efterfest på toan kanske ?
Nädåå...så långt ska det inte gå!
*
På tal om dräpande kommentarer... (??)
Jag drog en i fredags, då pappa provade ett par svarta täckbyxor (arbetsbyxor) på Care.
Jag sa: Vet du vem Obelix är ??
Det blev inte dom täckisarna......
*
Nu ska jag städa klart... Hej svejs !!

Inga kommentarer: