lördag, september 15, 2007

Fulle´ huse´ ....

Igår hade vi fullt hus från 18:00..till typ 23:00....
(Det blir ALLTID så här....ibland hittar ingen hit till skogen...och när dom väl hittar hit- ja då kommer ALLA SAMTIDIGT!!! ha ha ha ha)

Mina syskon (Kim och Sebbe, och Dick och Lina) och syskonbarn (snart 1 år) , min kusin från Skellefteå och hennes son (1,5 år), min faster och gubben, en tremening och hennes sambo och 2 barn (4 år, och 8 mån ungefär..), mina barn (1,5 år snart och 3 månader snart), Sebbes pappa, P.Höglund...ja....det formligen bara sprutade barn och vuxna !! hihi Visste knappt vems unge som var vems !!! ;-)
Vi bjöd på go-fika (nädå...jag tog ju såklart ingenting - det fick bli en kycklingfilé med keso på kvällen istället !!! myyyycket goare !!), det blir lite bus, och sen såg vi en skit-äcklig film med Kim och Sebbe (28 veckor senare: handlar om zombies som äter upp varann...typ...) *hua*.
Vi la oss ändå tidigt igår: 23:50 (blir alltid så på helgerna !!)...men Partyplupp kunde inte somna förrän 2:00.......*suck* Fick ligga å läsa lite ur Dr.Phils "Gå ner i vikt med 7-stegs metoden".....
*
Snart 5000 visits.....
Jag hade 4000 visits den 7:e september...Och nu har det gått 1 vecka sen dess...

Inga kommentarer: