onsdag, december 05, 2007

GI- Muffins

*slickar mej om munnen*
Imorse ställde jag rent väckarn på 8:30, så att vi skulle kunna åka å bada på babybad!!
Fick väcka Kelly just efter 9 så att vi skulle hinna.

Väl där kändes det lite kallt i vattnet, men annars gick det hur bra som helst. Bäst hittills. Inget grin eller tjörm och inga olyckor i blöjjorna. Bägge barnen var glada och snälla. *puh*
Kom hem vid 11:45, matdags. Nu är det sovtajm.

Så passar jag på att BAKA!! Blev så himla sugen att prova göra GI-MUFFINS med mörk choklad i! Visst låter det gott ??
Men du, jag lovar - DET VAR GOTT !!! hahaha Helt OK faktiskt! Så hädanefter blir det nog GI-Muffins och inte dom vanliga sockerbomberna !!

Jag kan nog tillochmed ge dessa till både Kelly och Micke, utan att dom ska få DAMP dom närmaste timmarna !! ha ha
Nu ska jag passa på att jobba lite med bokföringen.... Hej Svejs!

Inga kommentarer: